***Öyle anlar olur ki, insan esirdir hüzne Ne kalpte gam eksiktir, ne de gözde bir an nem... "Çok bilen"ler nezdinde tâbi dense de izne Ağlamak ayıp değil, sebep sen isen ANNEM...***
*** Gam düştü sinemde kristal cama Fırtına esmekte us’ta bu sıra... Hecenin hakkından gelirdim ama Kalem karar kıldı sus’ta bu sıra...
Bir başka yüksekti bu dalga boyu Girdaplar pek yaman; dipsiz bir kuyu Kasvetin karası koyudan koyu Çare dağ ardında, pusta bu sıra...
Ağuydu her lokma yediğim aşta Ağır yara aldım en son savaşta Dertler Arapatı, dizginler boşta Kader inletmekte usta bu sıra...
Ne üçü beşide, ne dokuz onu Cem oldu gönlümde hüznün her tonu Vardığım son durak sabrımın sonu Talihin ibresi küs’te bu sıra...
Feleğin hükmüne dedikçe "peki" Yüklendi habire, dedi "bu ne ki!" Çileler kördüğüm, hatta öyle ki Kalbim paramparça, yasta bu sıra...
Bahtımdan payıma, -ederek gurur- Açıp da ağzımı diyemedim "dur! " Teselli umduğum ya ehl-i kubur Ya gözden uzakta; "hasta!" bu sıra...
Bağrımı delerken amansız sızı Nerede kaldın ey Şimal Yıldızı? Hüzün çeşmesinden akan, kırmızı, Kan dolu, içtiğim, tasta bu sıra...
Hayat her adımda kurunca pusu Bozuldu çehremin gülen dokusu Aldığım tek koku toprak kokusu Kulağım "gel!"ecek seste bu sıra...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜZÜN ÇEŞMESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜZÜN ÇEŞMESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir annenin değerini hayatta iken bilmek gerekir. 9 ay bize sabır olan Annelere şüphesiz en büyük teşekkürdür.Eseriniz Allah evlatlarına emanet etmiştir.Anneleri cenneti ayaklarına sermiştir. Anne olmak çok başka bir şey evlat değer bilmeli saymalı sevmeli Anne bu kopmayan bir parça çiçek kadar güzel kokan her gün Annem diye sarılmak bile mutluluk Allah Annelerimize merhametli olmayı nasip etsin aramızda olmayan Annelerin de cennet yolculuğuna erişmeyi nasip etsin Allah'a emanet olun Mecit hocam Kurban bayramınız mübarek olsun eserinizi çok beğendim şiir sesi olan mustafa doğan kardeşimden Allah razı olsun sizden de hürmetler...
Kalemi, kelami gönlü güzel dostlari vedalastigimiz yerde yeniden bulmak ne güzel.
Gerci bizim samimiyet ve kardeslik üzerine kurulu GÖNÜL KÖPRÜMÜZ her daim saglam ve muhabbet akisina acikti(r), amma, paylasimlarla dokunmak ayri bir mutluluk.
Bayramlar sizlerin, dostlarimizin varligi ile anlamli ve güzel.
Siire gelince; hikâyesi dizelerden daha ACI ve ÜZÜCÜ :(
Lâkin, kadere egik boynumuz, Hakk'tan gelene RIZA'MIZ var elbet.
Mustafa kardesim her siiri cok güzel yorumlar da, "ANNE" konulu siirlerde farkli bir güzellik mevcut. Allah(c.c.) RAZI OLSUN. Arada bir yaptigi sürprizlerle dizelerimize ayri bir tat katmakta.
Uzaktan da olsa tebessümünü hissettigim mutluluklarinizin dâim, herseyin gönlünüzce olmasini dilerim Edib Ahmet kardesim...
ne güzel kazanım, ne güzel bir durum yazın yazın okuyalım dostum ya hu, işte böyle bunun gibi kutsallık olur mu küslerin barışması meyanlarından söyle anne den söyle dostluktan söyle hakktan ya hu
Estagfurullah sevgili dostuM. Ezmek, üzmek, hele de "yumruk" kastiyla kalem oynatmak yakismaz bize. FITRATIMIZ geregi arada bir hatamiz olsa da, hatada inat ve ISRAR etmeyi edepsizlik biliriz.
Siteden ayriligimizi yalan yanlis bilgilerle farkli yorumlayan olmus. HATIRI SAYILIR ostlarimizin sitemleri de buna eklenince bugün bir siir paylasalim istedik.
Dogru mu yaptik? Dogrusu emin degilim.
Samimiyetinden zerre kadar süphe duymadigim ve cok deger verdigim siz ve sizin gibi dostlarimin "dostuM" demesi mutlulugun en güzeli. Müsadenizle "ÜSTAD"ligi hakedenler, hadsiz övgüyü de beklenti icinde olanlara verelim ki mahcubiyetimiz yorumlara tesekkür etmeye dahi engel olmasin.
9 ay bize sabır olan Annelere şüphesiz en büyük teşekkürdür.Eseriniz
Allah evlatlarına emanet etmiştir.Anneleri
cenneti ayaklarına sermiştir.
Anne olmak çok başka bir şey evlat değer bilmeli saymalı sevmeli
Anne bu kopmayan bir parça çiçek kadar güzel kokan
her gün Annem diye sarılmak bile mutluluk
Allah Annelerimize merhametli olmayı nasip etsin
aramızda olmayan Annelerin de cennet yolculuğuna erişmeyi nasip etsin
Allah'a emanet olun Mecit hocam Kurban bayramınız mübarek olsun
eserinizi çok beğendim şiir sesi olan mustafa doğan kardeşimden Allah razı olsun sizden de hürmetler...