Tam şuram ağrıyor, sol yanım Nefes alamıyorum Boğuluyorum İçini dolduramadığım kocaman evim Şimdi dar geliyor, kabıma sığamıyorum Sol yanım ağrıyor Ankara sokaklarına attım kendimi Sokaklara da sığamadım Dar geldi El kadar yüreğimin Kocaman vücuduma dar geldiği gibi…
Ruhum da daralıyor sensiz İçim kararıyor Ne pırıl pırıl gökyüzünün Ne de denizin mavisi açar içimi… Öyle ağırım ki kendime, kendimi taşıyamam Bir yandan da kaybolurum bedenimde Her kafadan bir ses çıkar, Her kes bir şeyler anlatır kendince Kulaklarımı tıkadım her sese Duymuyorum! Ağlamaktan gözlerime perde inmiş Etrafımı göremiyorum Senden başka seni düşlüyorum Çünkü kollarında ölmek isteyecek kadar çok seviyorum Nereye dönsem Nereye baksam hep seni görüyorum Sensiz ve sessiz Ankara sokaklarında…
Bazen yalnız kalmak Kaybolmak istiyorum kalabalıkların arasında Ama yetmiyor Geçmiş gözümün önünde film şeridi gibi Düşünüyorum an be an Elimde makas kesiyorum acıya dair ne varsa! Ayak izlerini arıyorum gittiğim yerlerde Kokunu içime çekiyorum her nefeste Sensiz ve sessiz Ankara sokaklarında…
Anılar tazelenip Karabasan gibi hüzün bassa da yüreğimi İyi gelmeyeceğini Canımı yakacağını bile bile Defalarca yapıyorum bunları Sensiz ve sessiz Ankara sokaklarında…
Gözlerimin içine bakıp “Eteğindeki taşları dök, sök at içindeki acıları” Deseler de, duymamak için kaçarım herkesten Direnirim hayata seninle yaşamak için Nereye baksam hayalin Kimi görsem sana benzetirim Sensiz ve sessiz Ankara sokaklarında…
Gel gör ki kimseyi yerine koyamam Sen bam başkasın benim gözümde İşte… Sol yanımdaki geçmez ağrılar da senin için İnan sadece senin için
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sol Yanım Ağrıyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sol Yanım Ağrıyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anılar tazelenip Karabasan gibi hüzün bassa da yüreğimi İyi gelmeyeceğini Canımı yakacağını bile bile Defalarca yapıyorum bunları Sensiz ve sessiz Ankara sokaklarında…
Yüreginize sağlık çok güzeller bir şiir. yürek sesininiz hiç susmasın.
Yürekten Kutlarım senii degerli arkadasimmm çok ama çok güzeller p güzel yürek sesini hiç susmasin kalemin daim olsun cannn ALLAHA emanetsinizsevgiyle dua ile saygilar
Şair kardeşim., Yine mest ettiniz, emin olun, okumaya doyamadım.. Ne varki, seslendirmeyi dinleyemedim, benim sistemde bir anormallik var.. Yine de usta şairi, candan, gönülden kutluyor, selamlarımı gönderiyorum..