Koca bir hüzün kapladı yüreğimi, Bugün gamlı bir gün gözlerim yaşlı Sabretmek çok zor be anam Gurbette fani dünyadayım neylersin.
Hüzün girdabının içinde kalmışım senden uzaktayım Bugün vurgun yedi gönlümün tüm umutları Bir tek hayalimde ki bakışların sıcaktı Sadece onlar sevgi dolu onlar samimi Seni çok özledim Bu bayram da gelemedim Bayramın mübarek olsun anam!
Anam! Canım bir tanem her şeyimsin sen benim Allahımın bahşettiği lütufsun O’na şükürler olsun Öpüyorum o mübarek yumuşak ellerini Seni çok ama çok seviyorum Bu bayram da gelemedim Bayramın mübarek olsun anam!
Bir çığlık duyuluyor avaz avaz yüreğimden Çok özledim yaram çok derin bugün Özlemlerin hasret olup akıyor kanayan yaralarımdan Asra bedel yokluğun her şey beni boğuyor Mesafeler uzak olsa da Sensiz nefes almak zor gelse de direniyorum yokluğuna Yüreğim, aklım, gönlüm seninle Sizinle canım anam Bu bayram da gelemedim Bayramın mübarek olsun anam!
Hiç ummadığım bir anda geliyorsun aklıma Yüreğimin derinliklerindesin Öyle zor ki senden uzakta kutlayamadığım bayram günü Neler vermezdim otursaydım bugün dizinin dibinde O tatlı gülüşüne Gülerken, yüzünde çıkan gamzelerine Sevecen gönlüne Sevgiyle bakan gözlerine Şefkat dolu yüreğine Ah! Bir de Bir de yürekten “yavrum” deyişine ölürüm anam Bu bayram da gelemedim Bayramın mübarek olsun anam!
Dertse dert, çileyse çile çekerek Saçını süpürge yaparak Yemeyip yedirerek Giymeyip giydirerek Hem arkadaş Çoğu zaman da sırdaş olup Gün geldi babalık yaptın Büyütüp getirdin bizi bugünlere Sana minnet ve şükran borçluyum Aynaya baktığımda gördüğüm yüzüm Dilimde ki ve beynimde ki en güzel isim sensin Hakkın nasıl ödenir bilinmez benim güzel anam Bu bayram da gelemedim Bayramın mübarek olsun anam!
Bu fani dünyada ki en güvenli sığınağım Başımı göğsüne koyunca huzur bulduğum ana kucağım Anam olman en büyük şansım Elini öpmeye gelemedim bugün Öyle zor ki Senden uzakta kutlayamadığım Bayram annesizler günüm oldu Bu bayram da gelemedim Bayramın mübarek olsun anam!
“Ana; herkesin yerini alabilen ama onun yerini kimsenin alamadığı, dolduramadığı çok yüce kişidir."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Bayram Da Gelemedim Anam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Bayram Da Gelemedim Anam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anaların hakkı ne yapsak ödenmez Keşke benimde elini öpüp hayır dualarını alacağım bir anam ' olsa dedim şiirinizi dinlerken Yüreğinize sağık dua ile ..MUTLU BAYRAMLAR..
Hoş geldiniz arkadaşım... Evet analara ne yapsak azdır. Anamı kaybedeli 2yıl doldu. Kaybettiğimiz tüm analarımızın mekanı cennet olsun... Bu şiiri annemi kaybettikten sonra ilk anneler gününde yazmıştım. Bayram vesilesi ile yeniden düzenledim... Çok teşekkür ederim. Hayırlı Bayramlar... Selam ve dua ile...
yuregıne kalemıne saglıkn cok cok guzeldıı harkulade duygu yukluu analara nekadar yazsak bas tacımız analarımız yorumunda bı okadar harıka degrlı arkadasımm kurban bayramında mubarek olsun ıns cok guzel bır bayram gecırmen dılegıyle saygılarımla selamlar
MERHABA… DEĞERLİ KALEMİNDEN HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ,YİNE ÖZEL,YİNE GÜZEL, ÖRGÜSÜYLE, KURGUSUYLA, DÜŞÜNCE VE ANLATIMIYLA, HİSSEDİŞ VE DUYGU YOĞUNLUĞUYLA, ŞEKİL VE GÖRÜNTÜSÜYLE VE BÜTÜN GÖRKEMİYLE HARİKA BİR ESER GELMİŞ.BİZ DE SEVEREK VE BEĞENEK OKUYOR KUTLUYORUZ, YALANSIZ, RİYASIZ, HİLAFSIZ. AYAKTA ALKIŞLIYORUZ. GÖNLÜNÜZE ÖMRÜNÜZE BEREKET. KALEMİN KAVİ, MÜREKKEBİ BİTİMSİZ,YAZDIĞI ŞİİRLER BENZERSİZ OLSUN. O KALEMİ TUTAN ELLER MUTLU VE HUZURLU UZUN YILLAR YAŞASIN. BAYRAMLAR DOSTLUĞUN,KARDEŞLİĞİNİN VE AKRABA İLİŞKİLERİNİN GÜÇLENDİĞİ, MÜSTESNA GÜNLERDİR.BU VESİLE İLE KURBAN BAYRAMINIZI TEBRİK EDİYOR, NİCE BAYRAMLARA, SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE,HEP BERABER, ULAŞMANIZI NİYAZ EDİYORUM.ALLAHA EMANET OLASIN, SAĞLICAKLA KALASIN.
kadar güzel bir eserdi nicelerine inşaallah