zoraki sevişme notları...
pardon “ikimizde “kelimesi çok eğrelti durdu bu cümlenin içinde silgim nerelerde durgunken sular anımsamadan ikimiz gerçeğini taşırmadan satırlardan ve akıtmadan dilimin nehirlerini seni beni ayırmalıyım senden öncesi ve senden sonrası diye oldu mu ayırabildim mi bizi yoksa kalın ve italik mi kullanmalıydım cümlesine sövdüğüm şiiri… bilirim sana göre değil sevmeler günaha çıkar her söz kuyusundan ve sevişmeler aptalca bir inilti senfonisi esiri olamazsın müziğin… kar yağıyor bu şehirde eylül saçlı kızlar geziniyor bahçelerimde sırtımdan süzülüyor yaşları saplantılı düşler kurarken bitkisel hayata terk ediyorum ekoseli ruhumu ve hiç tanımadığım bir kadınla uykuya dalıyorum bu gece tesadüf değil yanan ormanlar ve kor gidenin yanık izlerini bırakıyor tenime gecenin saçaklarına düşerken desen desen sevişler …beyaz gömleğinde aklım tanıdığım tüm kadınları sende bıraktım… aklımı yatırıyorum inzivaya ve edepsizleşiyor destursuzca girdiğin zihnimdeki imla kuralları dikkat yazılı levhalar asıyorum her sokağın köşesine “dikkat yanıcı madde “ ateşle yaklaşmayınız lütfen” gece soyunurken duvardaki gölgelerden parmaklarımın arasından geçiyor deniz kokulu sabahlar avuçlarımı sıkıyorum sana varmayan tırnaklarım utanıyor şiddetinden…
saçmalıyorum işte kırıkları batıyor kasıklarıma sevişmediğimiz sahnelerin ve oynamadığımız rollerin çıldırmış söylemlerini avuturken sufle veriyor ezberimdeki kadınlar “şeytana pabucunu ters giydirmişliğin var “ bahanelerin tozları öpüyor dudaklarımı tanışmış mıydık biz seninle yol kenarındaki o güneşli cafede rüzgarın içinde rüya mıydı gördüğüm tenine sürdüğün kimliksizliğin miydi ceplerinden taşan kaf dağındaki şaman mıydın yoksa sen uçurumdan atlamadan evvel
ve adam susuyor zoraki sevişme notları tutuyor kadın ardından başı dik aklı musallada… elçin... |
Gönül sesiniz daim olsun.....
Çok beğendim…
....................................Saygı ve Selamlar...