dur gitme gövdeni ver yıldızlara kımıltısız bekle ay değsin denize sırlarını döksün gece olmaz deme dinle zehrini akıtsın sesler içimize öğrendiklerimizi yok sayıp yitirelim kendimizi patika bir yolda gölgemiz karışsın toza toprağa ellerimi tut gitme tut ellerimi senin bilmediğin bir dünyaya uyanacağız ikimizde sadece dinle…
gece soğuk gece ayaz dilleri olmalı haziranın fesleğen kokulu sabahlarda sen ve ben dinlemeliyiz pencere kenarında kahvenin en koyusunda demli bir çayın tam ortasında dur gitme batar kırıklarım çoğalır günahlarım…
adı olmalısın sen sevdanın saçlarımda boy veren baharların yanına uzandığım kara kışların dur gitme ermedi ayaklarım daha suya yeşermedi ormanlarım ve kapanmadı parantezlerim değmedi nefesin nefesime dur gitme toprağa bereket kalbe şifa yağmadı yağmur dur bekle….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gidersen çoğalır günahlarım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gidersen çoğalır günahlarım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üşümeli belki de Çıplak bir hüzün faili belli olmalı bu kifayetsiz sancıların Ve ölümlüler düşerken ölüm düşeğine Yatak taş yorgan yaprak Biz bize uzak bir mahallede çırılçıplak Resimlerin keyfi kaçık Son zamanlarda izlemiyorum şirinleri Bana sen-siz Bana her şey acı Bana ben bile sensizlikte fazlayım sevgili...
Bir yudum aldım hüznünüzden Tebrik ederim ne de güzel acı çekmişsiniz ;)))
Şairin gönlü hep güzele çalışır.
Şiir gibi, şiir sevdiren sözler.
Beğendim...
...................................... Saygı ve Selamlar...