Ya Rab! İçimiz yanıyor yüreğimiz kan ağlıyor Canımız acıyor sen sabır ver Nefes alırken kendimi suçlu hissediyorum Onların nefesinden mi ç/aldım Gencecik fidanlardı onlar Sırtımızı Mehmetlere yaslayıp Rahat yatağımızda uyurken Şanla, şerefle vatan uğruna nefes alamadan gittiler Onları cennetine mazhar eyle ya rab!
Ya Rab! İsyanım sana değil Yeter artık akan kan dursun Ademin yüreği yaralı içi kan ağlıyor Daha yetmedi mi? Nereye kadar? “Yalnız Senden yardım diler yalnız Sana kulluk ederiz Seni sığınak barınak tutamak biliriz” Senin verdiğin canı alanları Üç beş çapulcuya çanak tutanları sana havale eder Y/ALLAH deriz.
Ya Rab! Sustum! Söyleyecek sözüm kalmadı Sözün bittiği yerdeyim, kelimelerim kifayetsiz Cümlelerim yetim ve öksüz Ya Rab! Sen “ol” demezsen Sinek kanadını oynatamaz, vardır bir hikmeti...
Ya Rab! Dayanacak gücümüz kalmadı, sabrımız tükendi, Bıçak kemiğe dayandı... Yüreklerimiz evlerimiz yangın yeri Çıktım huzuruna el açtım sana Ya Rab! Ne olur “kahhar” ismi şerifin tecelli etsin! Kun fe yekun Emrin zalimler için olsun Onları kahreyle ya rab!
Anaları evlatsız, Gelinleri kocasız, Çocukları babasız bırakanları, Vatanıma göz dikenleri, Milletime kastedenleri Ezanımı dindirmek isteyenleri, Şanlı bayrağımın dalgalanmasından rahatsız olanları Kahr-u perişan eyle ya rab!
//Ahhhh be ANADOLU, şimdi yurdumun her köşesi ağlayan ANA DOLU//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
D u a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
D u a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ana ların izin başı saolun ALLAH tan sabır dilerim şehit evlatlaromizin mekanları cennet olsun Türkiyem basın sağolsun yüreğine kalemine sağlık değerli arkadaşım duyarlıligin için muhteşem di saygılarımla selâm dua ile kalin