Yağmur yağsa ıslanır uslanır kavrulan kara toprak Rüzgar esse kımıldanır yere düşer kuru yaprak Ya ciğerine ateş düşen anaların halını kim soracak Köz düştü ocaklara, söyleyin kapıyı kim çalacak
Sunmadı yazgı elle tutulur hiç bir şey ölümden başka Küçümse kendini doğayı ve tüm evrenin sonsuzca yararsızlığına Senden geliyor her avuntum bu soluk resim Dünyada ölüm gibi bir vicdansızlık hüküm sürüyor ne kadar yaşasanda..
Hüzün çarkına tutulmuş yıldızlı gök tarlasında Kuşlar uykuya daldı geceler sessiz karanlık dağlar kanıyor uzaklarda O vakit bu kör karanlığı yırtıp atmak gökyüzünden Mavi ışıkların aydınlığında Irmaklardan denize dökülsün aydınlık sabahlarına
Sonbahar mevsiminin ayak ucuna uzanmış sere serpe Güz gülleri açıyor bahçelerde yıldızlı gecelerde Buna rağmen geceden sıyrılan ihtiyar meşe ağacı Unutmuş şafakta kanayan bağrını yasını tutuyor sevgisizliğin..
Akşamlar olsun istemiyorum. Çünkü, yarın sabah şehit haberleri duymak istemiyorum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜMDEN ÖTE KÖY YOK!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜMDEN ÖTE KÖY YOK!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir-kaç gündür uzak kaldım ve şimdi bildirim gelen şiirleri okumak uzun zamanımı alacak, okudugum her şiire aynı yorumu yapmak istemem ama bu defa standart yorum zorunlu, duygu dolu şiirinizi kutlar başarılar dilerim, saygı ve selamlar...
ÖLÜM soğuk kavramdır..Yaş sırasına göre gidişler olsun.Silahların konuştuğu yerde zamansız ölümler olmasın. Şiir hak ettiği yerde.Bize kutlamak kaldı saygımla.
Saklı yüreklerimizde o dipsiz hüzün ve telafi edilemeyecek bir acı. Duyarlı yüreğinizi ve kaleminizi saygıyla selamlıyorum değerli dostum. Bir yanımız hep kırık. Sevgilerimle...
bir türküde der ki zenginimiz bedel verir askerimiz fakirdendir ... bu yüzden ölen polisde askerde bizim cizrede vurulan çocukta bizim ... sayfalarıma vermiş olduğunuz ziyaretten dolayı teşekkürlerimi saygılarımı sunuyorum şiirden sevgilerle...
Hüzün çarkına tutulmuş yıldızlı gök tarlasında Kuşlar uykuya daldı geceler sessiz karanlık dağlar kanıyor uzaklarda O vakit bu kör karanlığı yırtıp atmak gökyüzünden Mavi ışıkların aydınlığında Irmaklardan denize dökülsün aydınlık sabahlarına ...........tebrikler güzel dizeler için ...
Merhabalar efendim. değerli kaleminizden,Özel ve de güzel bir eser gelmiş. Bizim payımıza da kutlamak düştü Gönlün abad olsun.Sağlıcakla kal, muhabbetle kal ve de hoşça kal
hem ne közler düştü ocaklarımıza...şu mübarek günler yüzü suyu hürmetine Allah kahhar ismi şerifiyle kahretsin vatan hainlerini... duyarlı asil yüreğinizi kutluyorum...saygılar sunuyorum.
Hüzün çarkına tutulmuş yıldızlı gök tarlasında Kuşlar uykuya daldı geceler sessiz karanlık dağlar kanıyor uzaklarda O vakit bu kör karanlığı yırtıp atmak gökyüzünden Mavi ışıkların aydınlığında Irmaklardan gibi denize dökülsün aydınlık sabahlarına
( öz eleştiri yapmak istersek Nurten hanım ; Mavi ışıkların aydınlığında Irmaklardan gibi denize dökülsün """ dizesinde gibi kelimesi fazla olmuş cümlenin anlam bütünlüğünü bozmakta....
dizelerinizi içtenlikle okumanın mutluluğu ve keyfini yaşıyorum. teşekkürler bu güzel eser için..... eleştiri içinde özür dilerim.