Masmavi gökyüzünü sarmış sıcacık güneş Yaramaz ki fazla gelir bazılarına çünkü onlar kalleş Doğa bütün güzelliğini dökmüş. İnsanların içine sanki bir hüzün çökmüş. Ne kadar uğraşsak da olmuyor ki geri dönüş. Yurdumun insanlarının benliği çoktan çökmüş…
Bir babayiğit çıkmaz ki er meydanında davayı yürüte. Yaralı yüreklere merhem olsun bir damla adaletle kessin fatura. Kalmaz mazlumun ahı ne fani ne de baki olan dünyada. Ummadığın bir anda belki bugün belki de çok yakında. Sarardı soldu bütün umutlarımız, gözümüz kulağımız Rabbin bizlere göndereceği umutta…
Bir tek mahcup etmeyen kullarını sabırla sınar Verdiği nimetlerine şükürler olsun dediği temiz kullarını da. Ne günler yaşadı tarihimiz alnı açık çıkmıştır zaferle en sonunda. İzin verir mi sandın üç beş kuruşluk kanı bozuk çapulcuya Kırk kere düşün bir kere doğru karar ver Aç gözlerini dur demenin hala zamanı gelmedi mi? Namert kendini adam sanan sahte mahlûkata!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zamanı Gelmedi Mİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zamanı Gelmedi Mİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kaleminden her zaman ki güzelliğinde bir eser gelmiş Bizde bu güzel eseri, okuyor, kutluyor ve alkışlıyoruz Gönlün abat olsun ve de huzurla dolsun Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıkla, sağlıcakla kalasın