Ey dağların ardından batan kızıllıklar Ağustosun son günlerini ağırlıyor akşamınoğlu dolunay Bak işte güneş batmadan ay doğdu. Perdelenmiş bulutlar ufukta gri çizgi Satıraralarına düşüyorsun Emekleyerek geldin koşarak gidiyorsun Dünya denen mistik güzellikten Ne kaldı ki avucumuzda dünden silinmeyen
Alnında dizi dizi göçmen kuşlar Bahçelerde oynayan çocuklar kadar Kim bahtiyar ki akşamı kucaklıyor Uzaklarda sıralanmış mor dağlar Derme çatma köy evleri Bahçe duvarları çitli Ürkütmek için kemikler korkuluklar
Yabanıl hayvanları kuşları burçak tarlasında asılıyorlar Sırtında abası koca dünyanın Kuru kalabalık içinde yabancı kaldı insanlar Gülmeyi unutuyorlar Nedense elden çok kendine yabancısın
Yüzü güneşe dönüktür Ay çiçeklerinin bütün bitkilerin Merdivenleri tırmanır ip gibi eğirir Çıkar adım adım gökyüzünün boşluğunda Ağır ağır başı eğrilir Güzelliğini duyumsar yaşama sevincinin
Tutar bir kaç renk elinde Gecenin ve gündüzün o eşsiz cazibesi Işığa doğru yürür dolunay gülümser Kıvranır rantının mantalitası içinde Ayazın ve ateşin sızlattığı Dallarından kemiksi dokusu Direncini artırır hayatın!
Ey güneşin erkek kardeşi dolunay Birazdan çekilip gideceksin Belki de Sabaha kadar yıldızlar bizimle Ay çiçekleri Anılar İşleniyor oya gibi Savaşların olmadığı bir zaman asmak isterdim Gözlerine Bu sefer dıştan değil düşmanlar İçeriden Elmanın çürüğü Ama vız gelir Türk ’ke söker atar Ağrıyan dişini müsterih ol!!
30 Ağustos başkomutanlık ve büyük taarruz meydan muharebesi sonucunda. Zafer Bayramımız. Oluşmuştur. O günlerin değerini benimseyip iyi anlamaya çalışalım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞUSTOS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞUSTOS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sefer dıştan değil düşmanlar İçeriden Elmanın çürüğü Ama vız gelir Türk ’ke söker atar Ağrıyan dişini müsterih ol!!
Dünya bilir ki Türk milletinin sabrı taşınca neler olduğunu tebrik ediyorum nice 30 ağustoslara hep beraber inş başarılarınız daim olsun sevgiyle kalın.
Paylaşmanız vesilesiyle bu güzel şiirinizi okumak imkanım olduğu için mutluyum...Konuyu işleme şekliniz ve tarzınız okumaya keyif katmakta. Güzel paylaşımınıza,edebiyata verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...
Çoook beğendim