hani çalarsın ya gözlerine bir damla su hani ağlarsın ya yenemediğin gururuna hani sorarsın kendine niçin gitmişti kör gözlerinden uyanırsın sabahın yasaklı güneşine uyandırır seni yalan rüyasından kanarsın acı acı güvendiğin dağlara avutursun ya hani kendini düşlerinle işte sevmek bu, böyle bir şey canım.. sen de sev bir gün benim gibi sende yan gözlerim gibi sende ağla yüreğim gibi tek duammdır sana sende sev benim gibi unutma..
ayların adı merhametsiz zamanın tadı saatlerin boşluğunda sızından kalanlarla bir düş kurarsın hani hani yutkunursun ya atııştırmalık sözleri doyar kalbin heba edilen yıllarla hani doyar kalbin bir şişe rakıyla içersin ardına kalan o acılarınla bir kadehte sen çal şimdi gönlüme bir kaşıklık mezeydim nasıl olsa..
sen de sev, benim gibi oturduğun her sofranın her satırında beni yaz duvar duvar, örtülsün gözlerine sen de sev, yıkılsın hane hane üzerine yana yakıla sen de bağlan bir gün birine giderse senden, üzülme, eden bulurmuş dersin süzülme..alıştım artık dersin..
ben hayal, sen meyal karla karışık yağmışız yeryüzüne hep ayakta gitmişiz bu yolun gözlerinde hani yorulursun ya, gide gide bir yerden hani hiç gidemediğimiz bir şehirden dönmek istersin ya hani sözlerinden içmek istersin şu tuzlu denizlerinden yakar boğazını dirhem dirhem çözülür için geride bir yerde batar gemilerin dönmek isterken değil ölmek isterken geçer için..
sen de sev en az benim kadar sen de öleceksin bir gün biliyorum benim olduğum kadar sende seveceksin sende yanacaksın elbet elbet seni de yakacak bir gün ateş seni de satacak bu aşk denilen illet sende sev benim gibi adına aşk dediğim o yalan gözleri sen de sev benim gibi, sen de yan seveceksin sende yakacak kalbini..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen de Sev Benim Gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen de Sev Benim Gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ayların adı merhametsiz zamanın tadı saatlerin boşluğunda sızından kalanlarla bir düş kurarsın hani hani yutkunursun ya atııştırmalık sözleri doyar kalbin heba edilen yıllarla hani doyar kalbin bir şişe rakıyla içersin ardına kalan o acılarınla bir kadehte sen çal şimdi gönlüme bir kaşıklık mezeydim nasıl olsa...............tebrikler üstat
neden can cana yaşamayı öğrenemeyiz..hep ayrılıklar sonrası keşkelerle hanilerle hayal kurarız..neden mutlu olmayı beceremeyiz..neyi gurur ederiz kendimize neyi ..kaçırınca fırsatları boş duvarlara camlara umut bağlarız
yüreğinize sağlık ve kaleminize selam ve muhabbetle
neden can cana yaşamayı öğrenemeyiz..hep ayrılıklar sonrası keşkelerle hanilerle hayal kurarız..neden mutlu olmayı beceremeyiz..neyi gurur ederiz kendimize neyi ..kaçırınca fırsatları boş duvarlara camlara umut bağlarız
yüreğinize sağlık ve kaleminize selam ve muhabbetle