güzel oku bu şarkıyı, aklında kala kala sana gönderdiğim son cümleler bunlar güzel kalsın aklında, mutlu kalsınlar belki sana dilediğim son dilekler bunlar hepsi iyi seçilmiş derinden sözler belki rabbimden dilediğim son dualar iyi dinle canım ağlaya ağlaya belki bunlar tükenen son umutlar
sebebini sorsalar irkilirler bilseler ki tek felekle savaşıyorum tek amaçtan dönen yarımlıklarla kırım kırım kırılan kırgınlıklar hatta paramparça kalan hayatlar bilseler ki ölümle yarışıyorum..
iyi dinle sözlerini sessiz sedasız sakince olsun biraz isyan, biraz da feryat var içinde bir damla nefretsiz çalıyor şarkı iyi dileklerle, güzelliklerle geçen eski bir mevsimdir bu sözler eşlik et sende, hadi sende oku ne acı sen bilmiyorsun biliyorum ki ben severken ölüyorum..
hepsi birbirni takip ediyor alışıp da kaybetmekten tut sevip de sevildiğini sanmak gibi en zoru da şu ki yüzüne gülerek gitmek değil mi hani bir şey olmamış gibi sessizce tüm suçları yüklenerek bükülen belinle yürüyebilmek suskun bir duruşla veda edebilmek aşkın o vurucu gücüyle, sesiyle yollara sürülmek nefes nefese gidiyorum şimdi belki melek görünüyorum aklım iyi, bedenim sağ ben ruhumu öldürüyorum..
içim kasım aralığında bir yanım yarım, yarı baygınlığında ardıma ise en büyük kaygısıyla bir şarkı bıraktım yokluğuna dinle şimdi hepsini tümüyle adın var kokusunda tümüyle karanlık var doğasında hecehece haksızlık belki tüm aşkların yaşanmışlığında durgun bir deniz hepsi belki hayalindeyim, görülmüyorum tüm bırakmışlığımla bir şarkıyla gizleniyorum düşen bir yaprak gibi cümle cümle seni kendimle öldürüyorum ben! ölümle gidiyorum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk ve Ölüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk ve Ölüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.