//Yüzümdeki, yüreğimde ki umutsuzluğu maskeler bile gizleyemedi…//
kulak ver çığlıklarıma dinle sevgili! umudumun sonu sensizlik olmuş kaçıncı gemi kalkıp gitmiş bu limandan uzun siren sesleri rıhtım taşlarını kaç defa yalamış kaç gözden yaşlar akmış gidenin ardından vedalar elvedalar kaç kez yankılanmış kulaklarda umudumun adı sensizlik olmuş…
yollar kaç sevdalı gönlü ayırmış bir birinden? ellerinde kaç gül kurumuştur gidenlerin bıraktığı zamanın anlamsız kaldığı geçmek bilmediği kaç ayrılık vakti dolmuştur seven gönüllere… umudumun adı yokluğun olmuş…
bir hiç uğruna geçip giden zaman harlamış tüm ateşleri sevip sevip sonra da delice yanmakmış aşkın aleviyle yokluğuna katlanmak belki de yok olmakmış yalnız kaldığın o zifiri kapkaranlık gecede umudumun adı hasret olmuş…
yana yana geçen zaman dindirmezmiş acıları önce kor ateşler dağlar bedenini sonra küle dönermiş yanıp yanıp yanmaz olurmuş yürekler bir koca yara açılırmış gönülden içeri baktıkça yandığını hatırlarmış insan umudumun adı ayrılık olmuş…
umut umut edeninmiş… yaralasa da hayat yaralasa da aşklar umudun yolu nefesmiş umudumun adı sen olmuşsun…
unuttu gülmeyi sensiz bakışlarım unuttu aynalar gülen gözlerimi geceler süzülür gözbebeklerimden simsiyah kor ateş içten içe yanar bedenimde yüreğimi sarıp sarmalar közler umudun adı sana yanmak olmuş…
hislerimi kuşatır prangalar mevsimli mevsimsiz hüzün yağar üzerime düşmedik yıldırım kalmadı yüreğime yükselen sessiz çığlıklarımı da duyan olmadı gözlerim kimse için inan bu kadar ağlamadı umudun adı sana umutsuzca ağlamak olmuş…
//Yüzümdeki, yüreğimde ki umutsuzluğu maskeler bile gizleyemedi…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umudun Adı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umudun Adı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mustafa hocam tebrikler kaleminize duygu dolu yüreginize yorumunuzda nefisti ayrı bir tat katmış umutlarınız daima taze ve hüzünsüz ayrılıklar olmaması dileklerimle selam ve dualarla sayğılar
....aynı resimle bu sabah bu ikinci şiir ..ilki Sebahat Kara sayfasındaydı... güzel bir resim...
Kemnur tarafından 8/26/2015 7:25:35 AM zamanında düzenlenmiştir.