ölü mısraların morgvari köşelerinde hayat buluyorum, yarısı yaşanmış günlerin çıkmazında pus gecelere hilebaz saatler kurarken, dünden devşirme anlar üşüşüyor, sana inat hepsini bir bir hatırlıyorum!
her dün, belki bugündür diye çıktığım hayattan aşırmaya tek lüksüm olan "sen" için atıp tutuyorum müşterek bahislerimi en olur yerlerinden kaybediyorum sonra, küs yerlerim aşınıyor.
iflah olmaz, hayta bir "sen" eskicisiyim ben... çok pahasına sevip yok pahasına terkedilen.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çöl soğuğu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çöl soğuğu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Finale aşık oldum. İşte sevip de ahlayıp oflamaktansa cezamsa çekerim abi halleri. Ya da ne bileyim ne olursa olsun pilavdan dönmeyen kaşık hesabı, ama asla şikayet etmeyen, sevgiyi harcatmayan bi şeyler.
"iflah olmaz, hayta bir "sen" eskicisiyim ben... çok pahasına sevip yok pahasına terkedilen"...... ve burası, çok sevdim...
Yüreğinizin bitmeyen duyguları, dinmeyen sevinçleri, azalmayan huzuru ve hep diri kalan kifayeti iri, demlenmiş şiirlerinizin devamı dileğiyle. Sevgi ve saygılarımla. Not şiir deki duygularınız derin... Bunu anlamak için yaşamak gerekir -atıp tutuyorum müşterek bahislerimi en olur yerlerinden kaybediyorum sonra, küs yerlerim aşınıyor. Bu kısım yaşatıyor zaten. Ama anlatmaya kelimeler yetmiyor.
Evet doğru Bu sitede çok uzun zamandır Konu tartışacak birini bulamıyordum Hoş geldiniz ve hoş buldum :) Hoşça kalın Şiirlerinizin devamı dileğiyle esenlikler
Aydınlık ve karanlık diyeyim yine...görsel farkındalık...:))
ben hüzünü yaşarım veya hüzünü çizerim. ikisi arasında ki fark benim hüzüne bakış açım. yaşamak ya da uzaktan üstünü çizmek. kimse hangisi üzerinde yoğunlaştığımı bilemez di mi??:))
İşte sevip de ahlayıp oflamaktansa cezamsa çekerim abi halleri. Ya da ne bileyim ne olursa olsun pilavdan dönmeyen kaşık hesabı, ama asla şikayet etmeyen, sevgiyi harcatmayan bi şeyler.
"iflah olmaz, hayta bir "sen" eskicisiyim ben...
çok pahasına sevip
yok pahasına terkedilen"...... ve burası, çok sevdim...