üzülme... onlar önce bize gülümsüyor ağlamıyorlar göklerin arasından usulca ay ve yıldızla bize bakıyorlar bizi selamlıyorlar onlar kan kırmızı onlar canı ölümsüz kılanlar ah şu şerefsiz yılanlar şunu da bilin ki bu toprakları ancak ve ancak bir tek! TÜRK evladı sular üzülme şimdi türk milleti bizde her yer sancak tepe bize her yer yedi tepe her yer çanakkale biri gider gelir geceye burası TÜRKİYE burada herkes sefer burada herkes muzaffer yeter be düşman terk et gideceğin son yer yine topraktan ibaret...
şehittir adı giderken güler hadi sende söyle şehitler ölmez diye ağlama anam bir evlat gitti diye burası TÜRKİYE bin evlat var bizde, yine seninle üzülme, bak yine sana gülüyor sana gülümsüyor böyle şehitler yetiştir diye yine sana sesleniyor yine senden bahsediyor anam, canım, kanım diyor o gözyaşlarıyla boş yere iti köpeği sevindirme diye sana gülümsüyor...
şark-ı/da bir, ardı da bir egeden akdenize, karadenize doğudan batıya, çanakkaleye deniz de bir toprakta bir hepsi mavi hepsi kan kırmızı be can! söyle!! kimde var bu yürek böyle...
ey düşman!! bu toprak sadece sende kara sadece sende siyah sadece sende yasak sen adam olana dek mıh gibi seninle göz gözeyiz biz ardında degil.. kör bir kuşunuz göğsünde...... unutma!! burası TÜRKİYE.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Burası Türkiye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Burası Türkiye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"şark-ı/da bir, ardı da bir egeden akdenize, karadenize doğudan batıya, çanakkaleye deniz de bir toprakta bir hepsi mavi hepsi kan kırmızı be can! söyle!! kimde var bu yürek böyle... ey düşman!! bu toprak sadece sende kara sadece sende siyah sadece sende yasak sen adam olana dek mıh gibi seninle göz gözeyiz biz ardında degil.. kör bir kurşunuz göğsünde...... unutma!! burası TÜRKİYE....."
bir kalem kurşundan çok daha derin işler varsa okumaya cesaretiniz düşmanı dişler (devamı var da aklımda kalsın).......şişler ....................................................tebrikler saygıyla...