bu gece… kahrolası bu gece! tüm duvarlar üzerime geldi yer gök başıma yıkıldı denizler yuttu adeta…
bu gece… üzerinden asırlar geçmiş gibi dünde kalacak, “o” gece olacak yemin ederim dün gece olarak kalacak…
kirletilen, duvarlarımı ten rengine boyadım boyarken, sesini duyuyordum adeta söylemek istediklerini avaz avaz susuyordun…
korkarım sessizliğinden, haykırışlarının aksine çok şeyi dile getirir suskunluğun… ten rengine boyadığım odamdaydı siluetin sana dokunamama ihtimali ile boğuşuyorum…
kafamda, soru işaretleri cevap veremiyorum, muhatabı sensin! ve ünlem işaretini cümlenin sonuna koydum! sanki önüme set çekti… hayret! ve kalakaldım…
saat gece yarısını sen geçiyor sevişme zamanı… zamanın yok! özlemişlerdir, bekletme uzun zaman oldu…
geç kaldın ve… sen başka tenleri sardın, kirlendin! bana geç kaldın… hem de çok geç!
bu gece ya da her ne ise dün gece anılarımdan çıkmayacak hatıralarımda beni hep yakacak gecelerde kara leke olarak kalacak bu gece ya da her ne ise lanet olası dün gece…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.