suretime suskunluğu yakıştırıyorsun ya hani hadi bildiğin gibi olsun, zindanlara kapat şu son cümlemi içimde belki bir fırtına var ama, görmüyorsun boş ver, bırak gitsin rüzgarına savursun kalbimi..
ellere inat konuşup haykırmak vardı şimdi saklımdan dünyaya anlatmak vardı, keskin gözlerimi her yanımın bertaraf kaldığı şu zamanda tüm saatleri durdurup, yakıp yıkmak vardı sözlerimi ahh işte, saygın da kalmsaydı şu zemheri kalbimde ne ateşler yakacaktım içten içe şu kalbimde..
oysa aşk der ki, sev ama anlatma her şeyi kız ama, gösterme içindeki nefreti gör ama, kapat her herşeye rağmen, açık gözlerini dayanabildiğin kadar yan sol tarafında inanabildiğin kadar da inan, yalanda olsa herşeye boş ver de geç seviyorsan eğer ama hepsi ömrümden aldığım bir canmış meğer..
şimdi gözlerime gözyaşlarımı yakıştırıyorsun ya hani bırak boş ver gökyüzü utansın yerine bırak susturayım içimi, yağmurlar anlatsın yerime yakıştırıyorsun ya hani, bırak ıslak kalsın gözlerim değecekse eğer, bırak nehre kadar uzansın kalbim hadi bildiğin gibi olsun, yakıştığı gibi kalsın içimde boş ver, bırak gitsin dalga dalga denizlere..
hayat bana ağlamayı emretmişti hayat bana, kanatsa bile gözlerimi, susturmayı öğretti son hecemi, son cümlemi, son günlerimi, ıslak ıslak saklamayı, ta ki toprağa düşen dek fidan fidan gözyaşlarımla sulatmayı emretti ama aşk, sevdiğin bir kalp uğruna ölmeyi de es geçmedi şimdi düşünüyorum da, bitince zaten yaşanmıyor ki..
beşte beş yapmıştı yıllar yokluğunda ikide bir de dokunduruyordu içinden içime üçte ikisini de alıp götürmüştü ömrümden şöyle bir bakıyorumda geride kalan her şeye öfkesi rüzgarla bir gelmişti kalbimin sevgisi de senle bir gitmişti arsız denizlere anlatılır mı bilmem, mecburen susmuştum ellere..
hadi bildiğin gibi olsun, gelme! hadi istediğini yap, yak yüreğimi hani yüreğime yakıştırdın ya sen, matemi şimdi hepsi sana,, helal olsun..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yak Yüreğimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yak Yüreğimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oysa aşk der ki, sev ama anlatma her şeyi kız ama, gösterme içindeki nefreti gör ama, kapat her herşeye rağmen, açık gözlerini dayanabildiğin kadar yan sol tarafında inanabildiğin kadar da inan, yalanda olsa herşeye boş ver de geç seviyorsan eğer ama hepsi ömrümden aldığım bir canmış meğer..
Kalemin daim yüreğin var olsun Yürek sesin susmasın sevgilerimle selamlar...
oysa aşk der ki, sev ama anlatma her şeyi kız ama, gösterme içindeki nefreti gör ama, kapat her herşeye rağmen, açık gözlerini dayanabildiğin kadar yan sol tarafında inanabildiğin kadar da inan, yalanda olsa herşeye boş ver de geç seviyorsan eğer ama hepsi ömrümden aldığım bir canmış meğer..
Yarına uyanmadan önce son yaptığım eylem bu, yüreğinize sağlık, güzel ve etkiileyici... saygılar