Yine yalnızım Odam loş ay ışığı vuruyor penceremden Uzandım yatağıma Başımı yastığıma koydum Unutur muyum ten kokunu Adeta yastığıma mıhlanmış…
Nefesimi tutuyorum İçime çekmek istemesem de İliklerime kadar işlemiş kokun Film şeridi gibi geçiyor gözlerimin önümden Delice seviştiğimiz sahneler Söküp atmak istesem de Çıkmıyor üzerimden Bedenime yapışan hüzün…
Vakit hayli ilerlemiş Saat gecenin bilmem kaçı Sağıma dönüyorum sensizlik Soluma dönüyorum sol yarım hep eksik Uyku girmiyor gözlerime Kızgınlığım geçmiyor Bir sigara daha yaktım Derin bir nefes çekip Dumanını tavana üflerken Her çektiğim nefeste seni içime hapsettim…
Bir nefes Bir nefes daha Derin bir nefes daha çekerken Dudaklarımı ısırmaktan kanattım Gücüm ağlamaya yetti İki elimle kapattım yüzümü ağladım Ağladım...
Her şey seni hatırlatıyor Hayal mi görüyorum Sahi duvarlara sinsice adını kim yazmış Nereye dönsem Nereye baksam her yerde sen! Gecenin bilmem kaçında Hep senden bir şeyler görmek zorunda mıyım?
Hani hep aynalarla yüzleşirdim ya Bu yüzden çoktandır aynalara da bakmıyorum Biliyorum Aynaya baksam Gözbebeklerimde sana ait bir ben olacak Bakamıyorum…
Nefret ediyorum geceden Kendimden Senden Birçok şeyden Hatta her şeyden Ya sonra? Kendimden utandım ilk defa Neden? Neden yoksun bu kadar çok severken yanımda? Neden?
Öyle ya! Boşuna nefes tüketme! Ne sen anlatabilirsin Ne de ben anlayabilirim Ayrı bedenlerde ayrı tenlerdeyiz Anlaşılmaz karmakarışık bir durum işte Düşünüyorum Düşündükçe uyuyamadım sensiz Uyuyamadım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uyuyamadım Sensiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uyuyamadım Sensiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.