Sol yanımı yarım bıraktın Sol yarım hepten yarım Ben yarım En sonunda yaptın yapacağını Şimdi şiirlerim de yarım…
Korkuyorum yazmaya senli cümleler kurmaya Dudaklarımdan düşenleri Sürüyorsun silahın namlusuna Vuruyorsun on ikiden beni Oysa farkında değildin O kara gün yok mu? Mevsimler anlamını yitirdi Saatler zamansız durdu Duvarımda ki takvimler yok oldu o gün Ben susuyorum…
Sen anlamadın beni hiç O koca dağ O yüce çınar! Sessizliğimin, suskunluğumun sebebi Ne kırgınlık Ne de kızgınlık! O koca dağın zirvesine çıkıp Yok olmadığını göstermek için Avazım çıktığınca haykırmak, konuşmak istiyorum Konuşamıyorum! Allahım dert vermesin İnan en büyük derdim sensizlik…
Ne faydası olacak konuşmanın bilmiyorum Bir anlamı yok sözcüklerin, cümlelerim yetersiz Şimdi soluklanmaya çalışırken koca çınarın gölgesinde Dalıp gidiyorum uzaklara Ufukta siluetin Aklımda sen Ve kor ateşlerde buz tutmuş bedenim Susuyorum yine ulu orta ve bitkin Can yaksa da özlüyorum o kinayeli sözlerini Ve en çok da Seni…
Kim demiş “erkekler ağlamaz” diye Ağlıyorum işte! Hem de göğsümü gere gere Ağlıyorum inadına Ağlıyorum çünkü gözyaşlarım hasret yangını Özlemler sanki sahra çölü Yangınlar kor ateş Yüreğim de ayrılık acısı Yüreğim garip/ser seni Ve ben eriyip gidiyorum Ben sana canımı verirdim Şimdi dünya yerle bir olmalı Seni kaybettiğim için…
Ağlayan gözlerim yaralı yüreğimden mi? Yoksa sancı dolu yüreğim kör gözlerimden mi? Hesap soracak bilmiyorum! Gözlerim boşlukta seni arıyor Yüreğim sensizliğe isyan eder. Dilime kilit vursalar da Dağlara taşlara her an adını haykıracak Duy sesimi Daya sırtını koca dağa Soluklanırken yüce çınarın gölgesinde Elerini uzat! Yüreğimin üzerine koy ellerini Hep orada kalsın Çekme ne olur ellerini Ayrılık olmasın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılık Olmasın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılık Olmasın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sol yanımı yarım bıraktın Sol yarım hepten yarım Ben yarım En sonunda yaptın yapacağını Şimdi şiirlerim de yarım… Yüreğine sağlık kardeşim yorumda şiirde güzeldi. Kutluyorum.
Yüreğimin üzerine koy ellerini Hep orda kalsın çekme ne olur ellerini... Ayrılık olmasın guzel yüreğine kalemine sağlık değerli paylaşımın için tşkler muhteşem olmuş arkadaşım seni ayakta alkisliyorum bi şiir bukadar guzel yazılır sağlamış arz ederim selam dua ile kalin