kalbimde olup da yanımda olmayanlara feryadı isyanımdır..
kıl payı geçen zamanlardı, saatlerin haince kurulduğu yanlarımın sessizce vurulduğu bir gündü sadece..
yalnızlığın adım adım nefesini hissettirdiği ve her gece duman duman içimden gidişine tanık olduğum saklı duygularımın ay’a taşınan karanlığının tek nedeniydi belkide sessizce gidişin..
kader bu, bana da güler elbet derken kahkahalarına boğmuştu beni dalga geçercesine gülümsemekten bile nefret edercesine kapatmıştım kapılarımı tüm nefretimle suretime..
her neyse artık, bir pencere kenarına mahkum olmak varmış kaderde kuşlar arkadaşlarım, yağmur ise gözyaşlarımdı sevip sevip döndüremediklerimi izlediğim ve söndüremediklerimi gizlediğim bir aralıktı aylardan, ocak, şubat, mart derken öldürücü sıcaklığında, kalbimi zorlayan yazların gökyüzünden indiğine şahit olurdum ölüm dahil her şey benimleydi bir sen yoktun..
ağlasam isyanıma çare olacakmıydı yalnızlığıma küçük bir serçenin bir damlasımıydı gözyaşlarım oysa ben binlerce damlasına dayanmak zorunda kaldım zaman işte alıştırıyor bazen insanı ya da umut ettiriyor imkansızı dahası da ölümsüzleştiriyordu sevdasını..
o oraya nasıl girmişti nasıl yerleşmişti ne tutabiliyordum ne de görebiliyordum orada olduğuna dair şahitlik bile gösteremezken ben öylesi keskin bir tavırla sol yanımı hissediyordum evet oradaydın, ama nerede, nasıl? sen gitmemişmiydin?
geride kalmanın çok zor olduğunu anladım beklemenin, ölüme, al beni dercesine haykırışlarını görüyordum beyaz duvarlarımda çığıklarını duyuyordum içimdeki sesimin geç de olsa gel dedikçe, dönmeyeceğini bilmek ve kalan bir parça umutla ölemediğimi hissetmek yaşamanın en ağır bedeliydi bana bu dünyada seni sevmek de bunlardan bir tanesiydi işte..
olsun ben yine de penceremi açıp seni bekliyorum aralığından bakınıyorum gölgene benzeyenlere pencereme doğru uçuşan yaprakları toplayıp hepsine bir isim veriyordum, kimine gel, kimine de, hadi burdayım, mesajları bırakıyordum gören duyan olur diye de, geri kalanına da cancağzımı yazdım, belki bir yaprakla gelir diye..
olur ya hani bir gün yolun düşerse buralara ben de ömrümü doldurup göç etmişsem bu diyardan yine dehep aklında kalsın, seni seven bir kalp var bu gömülü toprakta belki bir yaprakla gelmedin ama, en azından bir fidan dikmeyi unutma sen gel de, nasıl gelirsen gel işte ne zaman gelirsen gel, yeterki gel bir uğra ben olmasam bile, havasını solu yaşadığım şehrin ellerini tut oynayan çocukların kuşları dinle sessizce, toprağımı kokla aç penceremi hayal et geçen günlerimi cennet veya cehennem yoldunda olsam da yukarıdan bir yerden de olsa izleyeceğim seni mutlaka..
umut işte böyle bir şey.. belki biraz isyan, belki sitem, belki feryat ne bileyim belkide bir haykırış sen ne isim verirsen ver artık farketmez çünkü benim adım hep sendin bugüne kadar sen giderken de, ben ölürken de yaşarken de, ölürken de, öldükten sona bile sevdiğimle beklemekti gururum…
eğer şimdi okuyorsan bu satırlarımı şükürler olsun ki gelmişsidir demek şükürler olsun ki kavuşmuşumdur sana sayfalarımın biraz kirli olduğuna bakma ne olur biraz göz yaşı damlattım senin için üzüldüğüm için değil, bugünü umut ettiğim içindi seni hiç bir zaman kaybetmedigim için geldiğin günü sevinç gözyaşları ile süsledim umut işte, giderken bile kaybetmemişim..
yeter ki unutma şu gözleri.. kalbimde olup da yanımda olmayanlara hediyemdir hepsi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yolun Düşerse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yolun Düşerse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinizin bitmeyen duyguları, dinmeyen sevinçleri, azalmayan huzuru ve hep diri kalan kifayeti iri, demlenmiş şiirlerinizin devamı dileğiyle. Sevgi ve saygılarımla.
ağlasam isyanıma çare olacakmıydı yalnızlığıma küçük bir serçenin bir damlasımıydı gözyaşlarım oysa ben binlerce damlasına dayanmak zorunda kaldım zaman işte alıştırıyor bazen insanı ya da umut ettiriyor imkansızı dahası da ölümsüzleştiriyordu sevdasını..
Ağlamak dolan yüreğin bir nebze rahatlamsını sağlar belki ama çare değildir olayların değişmesine ,ister istemez hani o her derde çare denen zaman alıştırıyor her acıya dayanmayı insan oğluna yine de umutları kaybetmemek gerek gün doğmadan neler doğar deyimini hatırlayarak yüreğinize duygularınıza sağlık tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum selam saygımla.
Güzel duygularla yazılmış içtenlikle güzel bir aşk mektubu ozlemlerin taştığı hasretligin saran kollatdan uzak oldugu duygu yuklu bir eser kutluyorum hocam o kocaman yuregi saygilarimla selamliyorum ayrica trbrikler degeli hocama...