gürle en derinden sensizliğin son sesidir bu çığlıkla çağır işte böyle. gözlerin bulut çökmüş üstüme baharın bu deminde usanmadan yağar aklandıkça başım bedenimde. aklım kayar havası sen suyu sen ömrüme düşen cemrem.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mavi zulüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mavi zulüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
serinlemek için gölgendeyim bakma öyle uzak uzak alıştım tuzağına her mayın sana getirir beni dudaklarında kaç ölüm var ki.
SONSUZ ÖLÜM DUDAKLARIMDAN YÜREĞİME DÜŞEN SONSUZ ÖLÜM BELKİ DE DOYUMSUZLUĞUN İDAMIDIR BU ATEŞİN BİR NEBZE SÖNÜŞÜNDEN ARINAN AŞK KADINININ DUDADIĞINDA CAN ÇEKİŞEN AŞK.....
Mavinin zulmü de ancak bu kadar olur şairim. En derin duygular içinde, sığlıklar getirir akla. Kavuşmaların özlemi, ayrılıkların hüznüne döner bir anda. Sözcüklerle müthiş bir dans! Varlık/yokluk arasında kalmış yürek. Tam da gerçek yaşam. Birlikteliğin sımsıkı perçini, ahşaba lehimi misali...Açıkcası raylar gibi. Birlikte aynı yöne, eşit paralellikte! tek iletişim, makaslarda ve üzerindeki tekerlerde. Çok hüzünlendim maviliklerce. Yüreğinize sağlık diyorum tebriklerimle. Sevgi yüklü saygılarımla.
aramak maviyi, inatla... biteviye , yorgunluk uçuşurken masalların kirpiklerinden öyle bir duman ki...maviden başka bir şeye inanmak istemezsin sen...
.....gürle en derinden sensizliğin son sesidir bu'
diye, başlayan anlatı düşündürdü... hem kavuşmak gibi (gelişiyle seslenilenin) hemde başlayan bir iç suskunluğun ayak sesleri ,( gelemeyeceğini kuvvetle bilen) bir yüreğin son çırpınışları gibi...
korkma ........ diye bitirdiğine göre yok susmaz umutadam, yazar akıtır yakarır yeniden...
inatçı bir mavi kuş avcısı nihayetinde ...
sevgiyle dost, umut(orhan)
sema güler tarafından 3/6/2008 1:22:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
bakma öyle uzak uzak
alıştım tuzağına
her mayın sana getirir beni
dudaklarında kaç ölüm var ki.
SONSUZ ÖLÜM
DUDAKLARIMDAN YÜREĞİME DÜŞEN SONSUZ ÖLÜM
BELKİ DE DOYUMSUZLUĞUN İDAMIDIR BU
ATEŞİN BİR NEBZE SÖNÜŞÜNDEN
ARINAN
AŞK KADINININ
DUDADIĞINDA CAN ÇEKİŞEN
AŞK.....
Tebrikler yüreiğine sağlık