(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sekiz mart senfonisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sekiz mart senfonisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yokluğun yoksunluğunda derin bir hüzündür içte feryat. Senfoniler yetersizdir mevsimlerin sayısında. Dipler sığ kalır yürek dalışlarında yitirilmiş canlara. Hayat bulmaz hiç bir renk cemresiz baharda. Tomurcuğu kurur çiçeklerin ayaz görmemiş dallar olsa da ağacında. Gövde sarsılır yıkılır belki de balta vurulmaksızın düşer gözlerin gölgesine yaşlarca... Offf be şairim ilk okuduğumda dökülenler bunlar Gönül'ce dilden sayfana. Ne diyim daha, söylenecek söz bırakmamışsın inan dağlanmış yüreğinle. Kırmızı kurdelası benden ve en içten size. Sevgi yüklü saygılarımla.
korkma öl anne, öldün diye döktüğümüz yaşlar hiç senin ölümünle doğan biz bin bir izken kirlendik kir olduk, iz bırakmadan hiç olduk anne. ... çok etkileyici ..anlamlı..düşündüren gönül incisi dizeler..tebrikler.. saygılar...selamlar..
duygulu bir anlatımla anne ve babasızlıgın acısı ve helede bu özel günlerde şuan yanımızda olamayan eksik yanımız dahada içimizi acıtmasını ifade eden güzel diyemem ama gerçek bir şiir olmuş.güzel diyemem derken eksik yanlarımızı kastettim.anne baba yada ikisinide yanımızda olmayışıydı kast ettigim.
nerede babam, hani o büyük nutuk yetim de kaldık ölüyoruz işte anne.
neden bu suskunluk kadın değil miydin doğururken sen bizi, ölürken şimdi bir kez de kendin için bağır anne. ........................... mükemmel bir yürek tanıdım kutlarım başarılar
İçten dizelerden hüzün düşse de sayfaya... Bu güne özel şiir yazan tüm yüreklere teşekkürler.... Ne var ki yazmak değil uygulamak gerekir insana, kadına saygıyı, sevgiyi...
neden bu suskunluk kadın değil miydin doğururken sen bizi, ölürken şimdi bir kez de kendin için bağır anne.
Anneler kimlik üstü kimliklerle adlandırılan kadınlar...Çevrelerine hep ab-ı hayat oldular kendilerini unuttular yada bir şekilde unutturuldular...Oysa onlarda insandı ama gözyaşlarını içlerine akıttılar...Seslerini yükseltmeden arzularına gem vurarak yaşadılar...vs..vs...vs...
Çok anlamlı dizeler...Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun...
Harika... Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun...
kadın değil miydin
doğururken sen bizi,
ölürken şimdi
bir kez de kendin için
bağır anne.
doğurmak mıdır sadece
kadınlığın görevi
yetiştirmek değil mi ki
kirlilikten uzak.
temiz. saf duygularla
anne
ben senin dünyanda nefes almak istiyorum
sensizliğin olduğu yerde değil
tebrikler umut adam
yüreğine sağlık....
özlemişim mısralarını