Günün Şehitlerine ve günümüze dek tüm şehitlerimize...
Sen "Korkma Sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak" Ve sen Korkak çakal Vatana pusu kurmak alçakların işidir ancak Elbette Bayrak Kahraman şehitlerin yüreğinde yaşayacak
Ben Vatanı emanet der saklarım "Ben ezelden beridir Hür yaşadım, hür yaşarım" Sen satsan da "Hangi çılgın bana Zincir vuracakmış? Şaşarım!"
Eyy cesur yürek "Kim bu cennet Vatanın uğruna olmaz ki feda?" Şehadet sadece özgürlüktür Şehitlerin yanına huzurlu bir yolculuk Ve eyy hayın köpek Gör ki bu gün doğudan batıya Anadolu’da "Şüheda fışkıracak toprağı sıksan, şüheda!"
Bayrağın da yıldızlı hilal Yüreğinin ateşinde yanıyorsa istiklal "Ebediyen sana yok, ırkıma yok izmihlal"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
cesur yürek... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
cesur yürek... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve Karadenizin her kentinde, her kasabasında ve köyün de mezarlarda hüzünlü bir al bayrağın duruşu tesadüf değil umarım boşa akmamış olsun şehit kanları... çok teşekkürler saygıyla....
Sen "Korkma Sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak" Ve sen Korkak çakal Vatana pusu kurmak alçakların işidir ancak Elbette Bayrak Kahraman şehitlerin yüreğinde yaşayacak kutlarım hocam nicelerine
O kocaman yureginz hep caglasin degerli dost kalem mukemmel bir siir, hangi cilgin bana zincir vuracakmis sasarim bu topraklarda sehit dedemin kani var halen kirmizi halen kan kokuyor sehit oldugu yerde onbasi mustafa oglu halil tahmetli dedem kemiklerin sizlamasin bu vatani kimsenin bolmeye gucu yetmeyecektir rahat uyu saygilarimla selamliyorum dost kalem...
Allah bu millete bir daha İstiklal marşi yazdırmasın demişti ya M. Akif o geldi aklıma... Allah Akiften de Atatürkten de ceddimizden ve tüm şehitlerimizden de razı olsun bebeleriyiz onların yolsa ustanın sözü üstüne söz söylemek ne hadimize...teşekkürler saygıyla...