/Gün gelir unutursun her şeyi herkesi en sevdiklerin bile yabancılaşır. eski bir hatıra gibi.. bir çuval dolusu küfür kalır elinde, söküp atmışsındır yirmilik azı diş gibi kızıl kiremitli eski bir küklüğe.. zaman eskimekle kalmaz yabancılaşır silip süpürür her şeyi, herkesi var olmak unutulmamaktır. Ölmek değildir aslında
Şiirler var ağlar Şiirler vardır kahrından ölür Bir yağmurbulutları diledim Gökyüzünde ki mavi den Kelebek indi denizin gerdanına Beşi bi yerde takılan noktada uyudular..
05.07.2015
MEMLEKETİM seni bir yar gibi düşlüyorum portakal çiçekleri kokulu bebek gibi küçük ayaklı içimde sevgisi büyüdükçe büyüyen bir düş bir mavi bir bulut kum tanesi bir çakıl bir ırmak denizlere dökülen akşam güneşimsin dağlarım ardına batan! her sabah bıkmadan usanmadan hayatıma dolan güneşimsin! tan yerim seherim gülümsün yaprak yaprak her gün birer birer döktüğüm. çevirdiğim sayfa aynadaki görünmeyen yüzüm Ah! bilsen bu günlerde nasılda hüzünlüyüm..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTULMAK ÖLÜM DEĞİLDİR..VE MEMLEKETİM!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTULMAK ÖLÜM DEĞİLDİR..VE MEMLEKETİM!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HER İKİ ŞİİRDE GÜZELDİ. Okumanın keyfini aldım..Güzel paylaşımınıza, şiire verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız şiir okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...