Sevdim ama sevilmedim! Değer verdim kıymet bilinmedim. Çok sabrettim belki bir gün anlarsın diye hislerimi Artık seni azat ettim yüreğimden ve hayatımdan…
Olur ya bir gün dinlersen şarkımızı “Biri vardı, bizim şarkımızda” dersin. Seni bilmem ama ben ne zaman dinlesem o şarkıyı Buruk bir acı ve iki damla gözyaşı akıyor gözlerimden…
Geriye baktığımda anlamsız acı dolu hayat çıkar karşıma Geçmişin izlerini silemeyiz belki ama Geleceğimizi değiştirebilmek kendi ellerimizde Gökyüzünde uçuşan kuşlar kelebekler gibi…
Yüreğimizde özgür kendinden emin bir şekilde Konacağı en güvenli yeri bulacaktır. Elbet bizlerde hak ettiğimiz değeri sevgiyi Mutluluğu zamanı gelince yaşayacağız…
Aslında kim dört dörtlüktür bir gün anlarsın. Senin, benim, herkesin vardır elbet içinde kopan fırtınalar O nedenle değil midir ki eksiklerimizi tamamlamak Bir nevi kendimizi teselli etmek hayata sıkı sıkı bağlanmak…
Sahraa/AYŞEN DAŞKIN 05.07.2015
Şiirime ses olan çok değerli dostum, hocam Mustafa KARAAHMETOĞLU’na sonsuz teşekkürler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Gün Anlarsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Gün Anlarsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında kim dört dörtlüktür bir gün anlarsın. Senin, benim, herkesin vardır elbet içinde kopan fırtınalar O nedenle değil midir ki eksiklerimizi tamamlamak Bir nevi kendimizi teselli etmek hayata sıkı sıkı bağlanmak… gönlüne ve yüreğine sağlık. gönül sesin hiç susmasın.....
Olur ya bir gün dinlersen şarkımızı “Biri vardı, bizim şarkımızda” dersin. Seni bilmem ama ben ne zaman dinlesem o şarkıyı Buruk bir acı ve iki damla gözyaşı akıyor gözlerimden…
önceleri mutlu eden o şarkı, olur ağlatan şarkı ne yazık ki.
sayın arkadaşım. imgelerle yüklü çok güzel bir şiirdi.adı sende saklı olan bir sevgiliye,onun uğrunda ölümü bile göze alınacak bir sevgiliye yazılmış bir şiirdi şiiriniz.Ben öyle acı çeken sevdalılar gördüm ki şaşırdım beni öyle çok etkilediler ki şok oldum.Çünkü ben acıyı yüreği sevdalılar da gördükten sonra kendimden utanır oldum çektiğim acılarda.Diyorsun arkadaşım Ben artık ben değilim senin aşkına esir oldum, benliğim kül oldu ey sevgili yalandan da olsa bana bir bakış atsan çok mutlu edeceksin beni diyorsun.hiç bir umudumu kaybetmedim.hala kavuşacağımız günü bekliyorum diyorsun, arkadaşım.inşallah duaların kabul olur kavuşursunuz.kutluyorum şiirinizi.selamlar.
Çok tsk ederim değerli yorumunuz değerli dost kalem ben sadece etrafınızda sevgileri kendi yüreğimde çıkmış gibi yazdım yani başkalarınin duygularına yüreğine ses oldum sizinde yureginize saglik guzel bi gozlemcisiniz saygilarimla selamlar
Aslında kim dört dörtlüktür bir gün anlarsın. Senin, benim, herkesin vardır elbet içinde kopan fırtınalar O nedenle değil midir ki eksiklerimizi tamamlamak Bir nevi kendimizi teselli etmek hayata sıkı sıkı bağlanmak…aynen, kalemin daim olsun.
Dilerim anlar bir gün gelir AMA YİNE DİLERİM GEÇ OLMADAN; İŞ İŞTEN GEÇMEDEN ANLAR: ZİRA HER ŞEY ZAMANINDA GÜZEL: Zamansız olduktan sonra anlasa neye yarar?? Yorum da güzeldi İÇ DÖKÜMÜ DE
tsk ederım degerlı yorumunuz ııcn dostelı sıırmde yazdıgım gıbı azat ettım ben ben bır gun anlarlar dogru sevgıyı ınsanlaryuregınıze saglık sızınde katkınız ııcnde ayrıca tske derım saygı sevgı dua ıle kalın
Olur ya bir gün dinlersen şarkımızı “Biri vardı, bizim şarkımızda” dersin. Seni bilmem ama ben ne zaman dinlesem o şarkıyı Buruk bir acı ve iki damla gözyaşı akıyor gözlerimden…
şaairem bu yürek hiç susmsın bu şiiri dinlerken inanın gözlerim akıverdi avuçlarıma ahmey t hocama çok teşekkür ediyormseslendirme mükemmel di duygulanmamak elde dğil yazen kalemi yazdıran yüreği saygılarımla selamlıyorum hoşcakalın sevgilerle kalın sahra hanımefendi ayakta alkışlıyorum sizi o kocaman yüreğiniz her dem daim olsun
Bizim anlatabildiklerimiz karşımızdakilerin anlayabildiği kadardır. Dilerim sizi de anlarlar hem de en tezinden. Zira son pişmanlıkların kimseye yararı omaz yaşamda. İnceden inceye uyarılar, sitemler güzel kurgulanmış