Sevgiyle atılan kahkahalara inat Yüzünde hüzüngülleri açmış, Görmez olmuşsun aldığın nefesin güzelliğini İsyanlarda boğulmuş yaralı yüreğin Gözyaşların yerine benzinle yıkamışsın yüzünü Sanki kibriti son kez ateşleyip yanmak istersin…
Dindirmek istersin kahrolan yüreğinin sesini Bir adam kalır senden geriye gözleri umuda açılmayan Küllerin arasında, darmadağın yüreğin gerisinde bir adam Şimşek bakışlı koca yürekli Yaşamak isteyen ama yaşamayan bir adam…
Hayat yaşandığı kadarmış Acılar kol gezer Umutsuzluk boşluğunu ararmış Yanarmış kor ateşlerde de küle dönmezmiş kırık kalpler… Hadi kalk hırçın deli adam Kalk! Kalk da çık düştüğün kuyudan…
Her şey sende gizli Her şey kalbinde… On yedi yaşındaki o çocuk yüreğinde Çıkar artık koşsun umutlarına Deli hoyrat kar beyazı kısrağın yüreğinde Çıkar artık katsın tozu dumana nal sesleri sallasın yeri Bırak artık hüzünleri Koş özgürlüğe…
Üzerine döktüğün benzin yerine Onsuzluğun ateşine bir kibrit çak be deli adam Bir kibrit çak! Yak gemileri yık köprüleri anasını satayım Deryaları özgür bırak Topla kara bulutları gökyüzünden Sonsuz semaları özgür bırak…
Hayat sensin be deli adam! Her şey o hırpalanmış darmadağın yüreğinde Sil at geçmişi artık önüne bak Sadece sev! Sev de gül… Korkuya acıya ölüme dair ne varsa yaralı yüreğinde Sök al deli adam Sök al dipsiz kuyulara at…
Çare sensin umut sensin bak her şeyden bir parça var Hala var bir yudum nefes alacak koca bir hayat Umut da sensin sevgi de sensin dön özüne Yüreğine tekrar bak Çıkılmaz değildir kör kuyular… Aşılmaz değildir karlı yüce dağlar…
Hadi kalk! Keskin bakışlı deli adam Kalk umutsuzluk döşeğinden At üstünden ölü toprağını… Bir tutam umudun peşinde koşmaktır hayat dediğin…
Benzin döküp yaksan da Kor ateşlere atsan da kendini Kül etmez yazgıda yoksa kora dönmek Ateş buz kesmiş yatağını ısıtınca güzel be deli adam Denizler ağustos sıcağında serinletirse Kalp karşılıksız severse güzel Tut hakkın elinden! Dönülmezlerden dönmek de güzel Kendine gel be deli adam…
Mustafa KARAAHMETOĞLU 23.06.2015
Şiirime nefesi ile ayrı bir renk katan sevgili kardeşim Özlem DEMİRKAYA’ya gönül dolusu teşekkürler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deli Adam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deli Adam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şey sende gizli Her şey kalbinde… On yedi yaşındaki o çocuk yüreğinde Çıkar artık koşsun umutlarına Deli hoyrat kar beyazı kısrağın yüreğinde Çıkar artık katsın tozu dumana nal sesleri sallasın yeri Bırak artık hüzünleri Koş özgürlüğe…
Hadi kalk! Keskin bakışlı deli adam Kalk umutsuzluk döşeğinden At üstünden ölü toprağını… Bir tutam umudun peşinde koşmaktır hayat dediğin….....................Şiir ustası yoruma gerek yok,gönlünûze yüreginize saglık.
Benzin döküp yaksan da Kor ateşlere atsan da kendini Kül etmez yazgıda yoksa kora dönmek Ateş buz kesmiş yatağını ısıtınca güzel be deli adam Denizler ağustos sıcağında serinletirse Kalp karşılıksız severse güzel Tut hakkın elinden! Dönülmezlerden dönmek de güzel Kendine gel be deli adam…
harıka bır sıırr emegıne guzel yuregıne saglık kutlarım sızı degrlı dost hocammm MUSTAFA bey gaygıya selamlarım allahın duaları uzarınzıe olsun
Her şey kalbinde…
On yedi yaşındaki o çocuk yüreğinde
Çıkar artık koşsun umutlarına
Deli hoyrat kar beyazı kısrağın yüreğinde
Çıkar artık katsın tozu dumana nal sesleri sallasın yeri
Bırak artık hüzünleri
Koş özgürlüğe…
ABİM KALEMİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK. NİCELERİNE İNŞALLAH.