Boş ver aldırma zaman aynı saat yine aynı o saat Güneş nöbet tesliminde Bayrağını akşamın kızıllığına devretmek üzere Kuş cıvıltıları kesiliyor Gece dişlerini bilemiş vampir gibi pusuda Tüm yaralı yüreklerin kanını içeceği saatlerde…
Yalnızlığıma nazire edercesine çekiliyor perdeler tek tek. Işıklar sönerken senin yatak odanda Kapattım kendimi küf kokulu dört duvar arasına Uzandım hala ten kokun olan yatağıma Çok çaresizim Düştüm zifiri karanlıkta gece denilen vampirin ellerine Uyku girmez gözlerime Sağıma dönerim pişmanlıkların çığlıkları Solum da yalnızlığın hüznü Gölge gibi, peşim sıra takip eden şansızlığım Arkamda bıraktığım keşkelerim…
Ah! Yalnızlığıma yalnızlık katan geceler Yeniden şafaklara gün saymak Önündeki yol uzun ve çok meşakkatli Geçecek yaralı yüreğinden hüzün yüklü katarlar Korkutmasın durma yoluna devam et! Sakın dönme sağına Pişmanlıklarını tekrar yaşarsın! Görmezden gel bakma soluna Nasır tutmuş yüreğinin esiri olursun…
Seni düşünen yok! Arkandan gelenleri de sen düşünme Keşkelerin tekrar başlar Boğulursun yine pişmanlıklarında Sevdiğinin yüreğinde yer bulamıyorsan Sevildiğin yüreğe çıkan yolda devam et Hak ettiğin mutluluğu bulursun elbet…
Daha çok sabahı sabah edeceksin her gece Boğazını sıkacaksın ince belli bardakların Parmaklarına tütün kokusu sinerken İki damla yaş süzülecek gözlerinden yüreğine Bir nefes daha çekerken içine sigaranın dumanından Dudaklarını ısırıp kanatacaksın Gözlerin ağırlaşacak kepenkleri kapatırken Daha çok bekleyeceksin sabahı sabah ederken…
Kim bilir tan yeri belki hiç ağarmayacak At gitsin sağındaki pişmanlıklarını Aldırış etme solunda ki yalnızlığına Çünkü bir tek sen varsın kendi nefesinde Bir de gecenin insanı çıldırtan sessizliği…
Şimdi daha fazla dalma gecenin derinliklerine Yak bir sigara daha Derin bir nefes çek! Bir nefes, bir nefes daha …Ve “Boş ver yüreğim kalk gidelim, O başka tenlerde nefes alırken Değmez! Sevdiğine de, sövdüğüne de…”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boş Ver şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boş Ver şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HARİKA ŞİİR VE harika seslendirme mest etti. Samimi tebriklerimle...Güzel paylaşımınıza, şiire verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız şiir okuma keyfine teşekkürler... Saygıyla...
Ablacığım çok teşekkür ederim... Şiir 2013 den kalma... Facede paylaşmışım... İki yıl önce bugün diye hatırlatma yapmış face... Tarih tekerürden ibaretmiş... Zaman aynı... Saatler aynı. Değişen birşey olmamış... Tekrar düzenledim ortaya bu çıktı...
Boş ver be ustam. Biz şiirlerimizlerimizle yaşamasını biliriz. Benim sevdiğim bir sözüm var katılırmısın bilmem Kıymetini anlayan insanlara yazılmaz, Kıymetini bilmeyenleri anlatır şiirler... Saygılarımla ustam
Boş ver aldırma zaman aynı saat yine aynı o saat Güneş nöbet tesliminde Bayrağını akşamın kızıllığına devretmek üzere Kuş cıvıltıları kesiliyor Gece dişlerini bilemiş vampir gibi pusuda Tüm yaralı yüreklerin kanını içeceği saatlerde…
Yalnızlığıma nazire edercesine çekiliyor perdeler tek tek. Işıklar sönerken senin yatak odanda Kapattım kendimi küf kokulu dört duvar arasına Uzandım hala ten kokun olan yatağıma Çok çaresizim Düştüm zifiri karanlıkta gece denilen vampirin ellerine Uyku girmez gözlerime Sağıma dönerim pişmanlıkların çığlıkları Solum da yalnızlığın hüznü Gölge gibi, peşim sıra takip eden şansızlığım Arkamda bıraktığım keşkelerim…
HARKULADE BIR SIIRI O GUZEL YUREGINE KALEMINE SAGLIK DEEGRLI DOSTT SAYGILARIMLA SELAMLARIM SIZI