Geceler senin ile konuşurum her zaman Dinler gibi yapıp da es geçsen de anbean Karalar korku salmaz sen ilaçsın sen derman Kavuşmazsam kuşatır efkâr beni geceler Serinletmez esse de rüzgâr beni geceler.
Geceler fark ettin mi koynundaki aşığı Ne olursun gör artık bu aklı karmaşığı Sar boynuna bir defa çileli sarmaşığı Sen olmazsan ömrümde kalmaz kudret geceler Armağan et kaleme biraz kuvvet geceler.
Kelimeler ah çeker kanar avuçlarımda Cümlem dilimden düşer yanar el uçlarımda Senin hiç katkın yok mu işlenen suçlarımda Söylenmedik sözüm çok, var diyeti geceler Armağan mı edeyim saf niyeti geceler?
Geceler benim için saatlerin pirisin Başkasına yer vermem gönlümün şairisin Hıçkıran boğazımın ender cevahirisin Aşkını anlatmaya yetmez lisan geceler Ona, şuna, herkese, bana ihsan geceler. Afet İnce Kırat
*********** Keder ayrı bir sevda karanlığın koynunda Dünyanın yükü biner azap verir boynumda Felek kumpasa alır beni her oyununda Meftun etti kendine ıssız kara geceler Her gecesi ayrı dert büyük yara geceler… Nuh Comba
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İHSAN GECELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İHSAN GECELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendini yorma canım artık dayanamıyorum şiirlerimi silmeyi başladım 200 tanesi gitti sile geri dönmemek üzere. artık kimseye yazmayacağım çok canımı yaktılar onlara kalsın defter de çekemedikleri kurdelalar da
Nuh Comba'nın şiirini almışsın onun yazdığı gibi: O da klavye hatası yapmış hece fazlalaşmış, sen de dikkat etmemişsin: Azap veriri değil azap verir olacak.
Ayrıca, bu şiirin ilhamıyla yazması güzel ama geceye olumsuz açıdan baktığı için şiirin devamına eklenecek bir kıta değil bence.
orfeo tarafından 7/4/2015 7:19:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dilsiz bir ilaçtır sarar yaraları geceler Gün yirmi dört saattir can dosttur geceler... hecenin ecesi dilsiz parmaklarına yüreğine Rabbim zeval vermesin nazarlardan korusun tebrikler canım
gece miydi güzel olan, yoksa bu şiir mi? anlatımın zarif ve ahengi şiire oldukça güzellik katmış. okuyucuya derin bir huzur bırakan sözlerle dolu güzel bir eser. kaleminize sağlık
Gece midir bizi düşündüren yoksa biz miyiz düşünmek için geceyi bekleyen demiş ya şair;Şiiriniz onu hatırlattı bana...Sanırım şairler gece ölüyor..Çok güzeldi ve de yazın her daim değerli hocam sevgilerimle...
Keder ayrı bir sevda karanlığın koynunda Dünyanın yükü biner azap veriri boynumda Felek kumpasa alır beni her oyununda Meftun etti kendine ıssız kara geceler Her gecesi ayrı dert büyük yara geceler… Nuh Comba
Kıymetli afet hocam, insanı içine girdap gibi çeken bu duygu yüklü şiiriniz beni mest etti , okudum okudum okudum çok sevdiğim bir duygu ve manasal zenginlik içeren bu nadide eserinizi okurkende bir dörtlük geldi doğaçlamadan şiirinizi bozmayacaksa kabul buyurun kaleminiz daim ilhamınız bol olsun aziz şairem , selam ve dua ile fiemanillah
Uzun zamandır ilk defa bir şiiri yedi sekiz defa okudum, daha doğrusu kendini okuttu şiir. Güzel şiir biraz da kendini ezberletmeye aday şiirdir.
Birileri bilerek ya da bilmeyerek seni şiirden soğutsa da şiire yeniden dönmeni isteyenler de var. Israrlı desteğinden dolayı Can Maybul'a ben de teşekkür ederim.
Peş peşine bir kaç şiir daha gelirse ablam yenilmedi diyeceğim.
Geceye dair güzel bir şiir okudum, şiiriniz yadıma şu beyti düşürdü: "Şeb-i yeldayı müneccimle muvakkit ne bilir, Müptelayı gama sor kim geceler kaç saat." Gece bazen sığınak bazen de dertlerin depreştiği vakittir. Konu güzel,şiir güzel biz de tebrik etmek düşer.
Bazan öyle derin şiirler okursun ya da başka insanı çoşturan bir olay olur ve dersin ki: "Senin Allahına kurban" işte böyle hoş ve mukemmel bir şiir...
Hayatımda beceremeyeceğim tek şey hece şiiri yazmaktır...Siz her alanda yazabiliyorsunuz bu bakımdan 1/0 öndesiniz... Belki bir gün maç 1/1 olur... Bu da bir umut .