bir karanfil katliamıdır günlerden cuma- ertesi, anaların gözyaşıdır mezarlara, can suyu…
beni böyle deli bellediler mimlediler “akıl oyunları” içinde ben’i böyle akıl’sız ben’i böyle vefa’sız ben’i böyle yargı’sız…
meğer esmeye bile korkan bir rüzgarın serininde daldalanmışım!
az önce hüznümün saçlarını okşadım yine çünkü hüzün sadıktır ihanet etmez mutluluk gibi!
eşkıya gecelerin soykırımıdır gündüzlere yaptığı bir çocuğun cebindeki son günaydını çalacak kadar günahkar doğa ve günahkar dudaklar dökülürken katre katre duaya!
oynak bir fahişenin fingirdek dudakları bile ne çok masumdur bazen oysa…
bir ağlamak duygusundan yoksun nice insan tanıdım bilemediler onlar hiç bir ağlamanın bin gülmeye bedel olduğunu! içi yanmayanın acıdan gülüşlerinde yoktur ki güzellik…
beni böyle deli bellediler mimlediler “akıl oyunları” içinde ben’i böyle aşk’sız ben’i böyle günah’sız ben’i böyle yarın’sız…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüznümün Saçlarını Okşadım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüznümün Saçlarını Okşadım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eşkıya gecelerin soykırımıdır gündüzlere yaptığı bir çocuğun cebindeki son günaydını çalacak kadar günahkar doğa ve günahkar dudaklar dökülürken katre katre duaya! Güzeldi şiir kutlarım selamlar saygılar