Hayrat bir çeşmenin, dinlenirken başında Bir kız geldi yanıma, sanki yirmi yaşında. Eğilip su içerken, güller gördüm döşünde, Onu öyle görünce, iştahlandım açımda, Kız bir adım ötede, benim öbür ucumda.
Göz edip demesin mi, ne bakarsın bu yana. Sanki yiyecek gibi, bakılır mı bayana. Bir sana bak, bir bana, uyar mıyım mayana. Görüntüme aldanma, ben daha on üçümde Yaşın uymaz yaşıma, boyum posum ölçümde
Dedim dinle güzelim, sen yüreğime hazsın, Soluğuma nefessin, sonbaharıma yazsın. Sona varan ömrüme muştulanan ayazsın. Gezdiğini duyarım, yumruk yumruk içimde Benim de kalbim atar,sana benzer biçimde.
Sevimlisin be adam, sana kızamıyorum. İçimdeki heyecan nedir çözemiyorum. Bir sevdadan boğuldum, artık yüzemiyorum. Yorulup kaldım artık, hiç kalmadı gücümde. Kar beyazlar geziyor, dolaşıyor saçımda.
Ne yitirdin ararsın, bakıp da dalıyorsun. Sanki benden hoşlandın, bak yine gülüyorsun Kurduğum düşler ile kalbimi çalıyorsun. Herhangi Birisi’yle olası bir seçimde, Feda olsun kız sana, malım mülküm tacımda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yumruk yumruk içimde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yumruk yumruk içimde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler Zekeriya hocam nefis bir aşık söyleşisi Karaca oglan geldi okuyunca aklıma artık bu sevdalar görünmez oldu günümüzde var olsun yüreginiz kaleminiz selam ve dualarla sayğılar
Merhaba değerli dost.Değerli kalemizden, her zaman ki tadında, deminde ve güzelliğinde bir eser gelmiş.Biz de Kutluyoruz yürekten yalansız, riyasız ve hilafsız. Gönlün abad olsun hem de huzurla dolsun. Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
Bugün de sonsuz hayal çeşmelerim çekti kalemimi ağzına... Ne güzel sizi maziye götürmek üstadım. Gönül bahçemi ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum. Saygılarımla....
Şaka yaptım desem, bir kez olsun yalan söylesem doğru olmaz.. Çocukluğumun haytalığına verdim kalemi. Kalemde yüreğime sığındı ve akıttı gözünden dolu dolu yaşları..... Gönül bahçemi ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum. Saygılarımla....
sevdanın duygu dolu tellerinden coşkulu ve hayranlık dolu nağmeler dökülüyordu. okuma hazzı veren müstesna dizeler...tebrikler, selam ve saygılar ustaya...
Aşk akışını gözlerde tamamlar, gözün de yaşı yok. Gözün her bir bakışı yeni bir doğumu sevdanın dedim ve kurguladım üstadım.... Gönül bahçemi ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ediyorum. Saygılarımla....
sevdanın duygu dolu tellerinden coşkulu ve hayranlık dolu nağmeler dökülüyordu. okuma hazzı veren müstesna dizeler...tebrikler, selam ve saygılar ustaya...
Dost, Şiirden öğrendik öğrenmesine de bir adım ötesi merdivenli uçurum, basamaklar arası mesafe büyük.... Beğeniniz ve yorumunuza teşekkür ediyorum. Saygılarımla....