Öyle ya! çizgiden hayaller çiziyor yüzünü çizen takvim yapraklarına kendine, kendini çeviriyor insanoğlu can kırığı ezen yaşanmamış ömrüne
ıı- ne zaman çevirsem yüzümü gözlerim çamaşır ipine asılı üç fidan ölmemiş geceler görüyorum şafakta çiğnenmemiş ruhlar, kurbanlık insanlar ve çığırtgan umutlar görüyorum topuklarımda topuklarım gam yüzüyor.
ııı-
öyle ya -ben de mutlu olayım diyorum! düşür yüzündeki çizgileri, saçlarına üç gül tak ister et sat, istersen madımak yak ya da; yan gel yat, istersen! -bir çizikte sen at insan yanına-
ıv Öyle ya, bayat söylencelere takılıyor şiirin sinirsek yanı. kurutuyor ırmaklarını, nafile heyhat! silkeliyor parmak uçlarımdan, mutlu tozlarımı dökülüyor hayat.
vuruyor sırtıma her başkaldırışta, değnek bir sen, bir sen kaldın day/AK haydi ak, akyüz’üne çiz mutluluğun resmini
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öyle ya ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öyle ya ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli kalem, Eserin her zaman olduğu gibi güzel ve demini almış bir şiir.Biz de bu güzel şiirini okuyor ve kutluyoruz, yalansız, riyasız. Gönlüne, ömrüne bereket, Kaleminin mürekkebi hiç kurumasın, ilham perileri ayrılmasın yanından, yalnız bırakmasın bir ömür seni.Bu şiir vesilesiyle seni, sonsuzluğun sahibine emanet ediyor,sağlıkla sağlıcakla kalasın diyorum.
ÜÇ FİDAN KURUTULURSA... YEŞERTİRİZ BİNLERCESİNİ... BİZ YURT SEVERLERİZ.. KOYMAYIZ TOPRAKLARIMIZI FİDANSIZ... KİMLER GÜÇ YETİREBİLİRMİŞ GÜCÜMÜZE... Devrimci ruhlar coşkun şiirlere gebe...Şiire verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız şiir okuma keyfine teşekkür...
GÜZELLİKLER SUNAN sevginiz ve DİK DURAN kaleminiz SUSMASIN...
............................................ Saygı ve selamlar..