Ruhum ibriğinden geçer dar zamanın Boynuma kolye olur yağlı urganlar İçtiğim boğazımda kalır Yediğim arkasından ağlar gidenlerimin Bu memleketin topraklarına su az mı geldi de, Kanı akar durur hala Mehmetlerimin…
K a r a r t ı d ı r Sesini vakitten bir bıçak gibi kesen Kara haberin…
K a r a n l ı k t ı r Umudumu ektiğim, Oğul belleyip yeşerttiğim, Başım dik memleket emanet ettiğim Beklentilerim…
K a r m a ş ı k t ı r Bir ite bin bir melaike adayan Dört bin ırgat ile ortak kaderim…
K a s v e t l i d i r Tüten ocağın göz feri ile birlikte sönmesi Ana ocağında ağıt yakılırken İt kucağında Mehmetlerimin pusuya düşürülmesi
K a y b e d i ş t i r En verimli çağında evlatlarımızı Şehittir, Candır, Boğazımın yanında çırpınan şah damardır
K a b u l l e n m e y i ş t i r Ezik durmadık, durmayacağız düşmana karşı Mustafa Kemal’den bir deyiştir; ‘‘Bağımsızlık, uğruna ölmesini bilen toplumların hakkıdır.’’ Atam; şad olsun ulu göğsün dinlendirdiğin toprakta, Emanetindir, Göğsünü siper eden gençliğin memleket aşkı Şehitlerimizin ruhu deliyor arşı, Bitmeyecektir nazlı bayrağımın şerefle dalgalanışı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
D İ R E N İ Ş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
D İ R E N İ Ş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamak isteyene de ,anlamak istemiyenede anlatılması gerekeni anlatmışsın.Bu bayrak şanllıdır şehit kanı ile yıkanmıştır.Senin gibi yürekler oldukca ki herzaman olacaktır.Bu vatan korkmasın.YÜREĞİNE SAĞLIK ,yüregimizin tercümanı olmuşsun
tek bir söze bile gerek yok.yazılan ve söylenmek istenen herşey yazılmış.içimizdeki ateşin yüceligi atatürkten geliyor. vatan bizimdir kimse sahip çıkmaz.emanetimize sahip çıkmasını biliriz.
Ruhum ibriğinden geçer dar zamanın Boynuma kolye olur yağlı urganlar İçtiğim boğazımda kalır Yediğim arkasından ağlar gidenlerimin Bu memleketin topraklarına su az mı geldi de, Kanı akar durur hala Mehmetlerimin…
yüregınıze saglık harika dizeler okuduk o guclü kaleminizden selam ve saygılar
İşte Mina'nın öteki yüzü... bir yanı dolu dizgin duygu,diğer yanı Atatürk'e bağlılık dolu... Bu yanını görmek,ayrı bir keyif verdi bana Mina... Zaten yüreğim çok yakındı seninkine;şimdi ise söz kestim onlara! ''Her şey zamanla aslına döner.''.... Bu memleketin mayası;Atatürk ilke ve inkılaplarıdır.. Son zamanlarda yolundan saptı gibi görünse de;güzergah değişmeyecektir;zira ''Bulanmadan durulmaz.'' der atalarımız... Ben Kemalist ve Cumhuriyetçi bir öğretmen olarak;önce baş öğretmenim,sonra da Ulu Önder'imin önünde saygı ve minnetle eğiliyorum...
Her satırında imzam var sevgili Mina;görebiliyor musun?
KUTLUYORUM ONURLU VE DUYARLI YÜREĞİNİ...
savaşçı tarafından 2/29/2008 8:30:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
BAŞKA SÖZE GEREK YOK.