Kıvırcık saçlı kadınların tarumarlığıydı yorgun akşamlar Ve nefesine gömülmüştü şehrin, aşkın kokusu Yiğit bir türkünün nakaratında Buğdaylar salınıyordu nasırlı ellerinde ölenlerin…
Ah cümle çölünde kelime arayan garip şair Cümlesini yedi kurtlar kuşların bilmedin mi?
Sen ey deli Sen ey divane Sen ey virane şair! Beyhude değildir hiçbir bahane duymadın mı?
Demlisinden bir çay koymalı şimdi Tek bacağı aksak masaya Talan etmeli maziyi hiç acımadan Gün görmemiş umutlar çıkarılmalı bohçasından bir bir Ve hayaller kentinin kaldırımlarında Cirit atmalı küfürler kız oğlan kız!
Kapışmalı cebinde akrep taşıyan adamlarla Ağzında yılan yuvalayan kadınlar!
Sonrasında malumdur çocukların sonu Kimi saklanır yaşam boyu Kimi sobelemek için tüketir bir ömrü Kimi de körebedir hep bir hayat çıkmazında…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dağılın Çocuklar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dağılın Çocuklar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Demlisinden bir çay koymalı şimdi Tek bacağı aksak masaya Talan etmeli maziyi hiç acımadan Gün görmemiş umutlar çıkarılmalı bohçasından bir bir Ve hayaller kentinin kaldırımlarında Cirit atmalı küfürler kız oğlan kız!
Kapışmalı cebinde akrep taşıyan adamlarla Ağzında yılan yuvalayan kadınlar!
Sonrasında malumdur çocukların sonu Kimi saklanır yaşam boyu Kimi sobelemek için tüketir bir ömrü Kimi de körebedir hep bir hayat çıkmazında…
Maziyi talan etmeli etmesine de, geçmişten bugüne yıkılan köprülerin altına gömülen anıları ne yapmalı.. Yok sayıp unutmalı mı.. Yoksa her birini bir ders belleyip, darağacında mı sallandırmalı.. Cezayı kime/neye kesmeli.. Cebinde akrep taşıyan adamlara mı, Ağzında yılan yuvalayan kadınlara mı, Yoksa oyunun bittiğini anlamayıp, hâlâ mızmızlanan çocuklara mı..
Yüreğine sağlık sevgili Sevtap