Her şey kendini anlatır Bir müzik, bir şiir Bir çocuk, bir çiçek Her şey özüne karışır Su, toprak, ateş, hava Sevmek, yaşamak, ölmek ve doğa...
Bir fotoğraftan bakıyor gözlerin Öyle yaralı, öyle çocuk Duvarların dili yok Olsa anlatırdı seni sana Bir benim geçmişi yaşatacak geride kalan son fosil Bir de resimdeki okyanus bakışların
Aynaya bak! Hâlâ anlatıyorsa gözlerin seni sana sorun yok Anlatmıyorsa şayet Adresim herkese kayıp Lakin bilirsin bir sana ve hep sana açık...
/
Dağlar eteklerindeki kar tortusunu yolcu ediyor Tıngır mıngır bir bahar uçuşması var kuşların kanatlarında Yerle yeksan kent oysa Avuçlarında kederleri üşüyor
Kapılar açılıyor gaipten Camlarda yağmur güncesi Bir göl resmi düşüyor yadıma Bir kaplumbağa kıyısında Güneş göz kırpıyor senin gözlerinin bebeklerinden Denklanşöre basıyor sürekli ellerin Kayıp bir mevsim geçerken benim içimden...
Tanrı hiç bu kadar yalnız kalmamıştı! Günlerden aşk yokuşu Aylardan anne göçü Saatlerden mesafesiz kaçış Ve tarihi düştü eller utançla sayfaya Yüz yüze bakacak mecalimiz kalmadı
Sözler vardır söylenir Sözler vardır verilir Sözler vardır yutulur Ve sözler vardır çiğnenir!
Hadi gel Gel de sil içime içinle yazdığın s’özünü S’özümde s’özün S’özünde s’özüm ağlıyor!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son/S'öz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son/S'öz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustadim bu guzel eserinuzi okurken kuran üstüne yemin ederim cok duygulandım ve de ağladım mükemmeldi eseriniz o kocaman yüreğinizde opuyorum saygılarımla esen kalin
Sabahın bu saatinde varlığın ayrı, anlamlı yorumun ayrı sürpriz oldu can Rezber, çok teşekkür ederim...ve kesinlikle haklısın, yok şikayetim gönlümdekinin ne ezasından ne acısından, gönlüme düştüğü güne şükürler olsun...
tekrar sağolasın emeğinle, yüreğinle canımsın, güzel sabahların olsun...çokça sevgim ve selamım ile...♡♥♡
Insan aşkı kendi ruhu için yaşamalı acısıyla, tatlısıyla...Çünkü aşk özgürdür...bırakalım sevdasına engeller koyanlar yansınlar kendi hallerine, zira onlar aşkı hiç bir zaman gerçek haliyle yaşayamadan göçüp gidecekler hayattan, ne mutlu acısına bile sahip çıkıp sevebilene :-) güzel geçsin geceniz...
Öyle lakin... takılıp kalmamak gerektiğini öğrendim.
Eskimemek eskitmemek için Perdeleri çekip sabaha ulaşmayı bilmeli. Biz degerliyiz ki sevmesini biliyoruz lakin hak etmeyenle harcayacak tek harfimize vaktimize yazık.
Mutlu günlerimiz de olacak emin ol... Güneşli ve bol kahkahalı.. Birer de Türk kahvesi... Bugunleri anıp " hey gidi..." diyeceğiz.. Bekle; az daha sabır.. Sonra kanatlanacağız.
Şöyle içli içli okumaya yeltenmiştim birden bir kelime çıktı karşıma gülümsedim inan sevindim belki kimine göre bu yanlıştır ama evet ben bunun olmasını isteyenlerdenim nedeni günlük konuşmalarımızda bunu esirgemiyoruz da şiirde neden esirgemeliyiz...
Tanrı hiç bu kadar yalnız kalmamıştı! Günlerden aşk yokuşu Aylardan anne göçü Saatlerden mesafesiz kaçış Ve tarihi düştü eller utançla sayfaya Yüz yüze bakacak mecalimiz kalmadı.......... KUTLUYORUM ..... Sevgilerimle