sen yoktun yapayalnızdım dizlerime çöken yalnızlığın nihayetinde günleri alınan bir yıldım ben aklıma dolanan çaresizliğin ensesinde soğuk bir rüzgardı bu kentten gidişin vurgundu hayatı donduran ayrılık durgundu işittiğim o güzel sözlerin sürülmüştüm yolların ıslak tarafına kurulmuştum saatlerin karanlık riyasına susmuştum varlığın ile yokluğun arasında sen yoktun, karanlıktım, yalnızdım yoktun sen!.. yapayalnızdım…………….
……kar gibi yağan acıların ……yaz gibi yanmasına şahit oldum ben ……can gibi yağan yağmurların ……cam gibi kırıldığını gördüm ben
arsızdım doyamadığım sevgine hırçındım tutamadığım yüreğine kızgındım uzak kaldığım her saniyene yalnızdım be sevdiğim sen yoktun, her şey bomboş ben yine hep yapayalnızdım…………..
•★•:*´¨`*:•.
akşama güneş kırgındı ya açmazdı, ya da batmazdı karanlığa sabahsızdı bukreler simsiyahtı güller sarımtırak yaprakların dökülmesiydi geceler ah şu gönlüme saplanan ayrırtkan mevsimler hep bir sonbahar gibi düşüp gitti kalbimden………………
……an gibi gelen bir aşkın ……can gibi gittiğini gördüm ben ……son kez tattığım bir mutluluğun ……ay gibi söndüğünü gördüm ben
şu an gözlerim öyle bir bakış ki yıkıp gittiğin bir şehir sanki öyle sevip, öyle özlemişim ki seni hiç tatmadığın bir duygu gibi öyle sarmalanmış ki kalbim sana hiç sarılmadığın bir sıcaklık gibi hiç bilmediğin bir duyguyla yapayalnız bir yılım şimdi………….
•★•:*´¨`*:•.
bir başına sensiz ve kimsesiz bir başına yalnız dört duvar arasında içimde yalnızlık, dışımda yalnızlık, ıssız biraz ıslak, biraz kırgın, kızgınca kayıp bir şehrin kör sokaklarında soran olursa beni beni anlayan bir yerde bir başıma yapayalnızım şimdi………………….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yapayalnız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yapayalnız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
arsızdım doyamadığım sevgine hırçındım tutamadığım yüreğine kızgındım uzak kaldığım her saniyene yalnızdım be sevdiğim sen yoktun, her şey bomboş ben yine hep yapayalnızdım…………..
şu an gözlerim öyle bir bakış ki yıkıp gittiğin bir şehir sanki öyle sevip, öyle özlemişim ki seni hiç tatmadığın bir duygu gibi öyle sarmalanmış ki kalbim sana hiç sarılmadığın bir sıcaklık gibi hiç bilmediğin bir duyguyla yapayalnız bir yılım şimdi…………
sevdiğin olsada zor anında bazen yanında olamıyor arada yollar ve arada dağlar keşke o anda gözlerini kapatıp, o anda uzak yolları aşıpta yanında olabilse yüreği ...
arsızdım doyamadığım sevgine
hırçındım tutamadığım yüreğine
kızgındım uzak kaldığım her saniyene
yalnızdım be sevdiğim
sen yoktun, her şey bomboş
ben yine hep yapayalnızdım…………..
şu an gözlerim öyle bir bakış ki
yıkıp gittiğin bir şehir sanki
öyle sevip, öyle özlemişim ki seni
hiç tatmadığın bir duygu gibi
öyle sarmalanmış ki kalbim sana
hiç sarılmadığın bir sıcaklık gibi
hiç bilmediğin bir duyguyla
yapayalnız bir yılım şimdi…………
sevdiğin olsada zor anında bazen yanında olamıyor
arada yollar ve arada dağlar
keşke o anda gözlerini kapatıp,
o anda uzak yolları aşıpta yanında olabilse yüreği
...