Ne söylesen sen haklısın! Öyleyse durma! Dilinde ki gün görmemiş en sitemli sözcükleri Dök ortaya… On ikiden sapla cümlelerini tam ortasına yüreğimin Lal olmasın, susmasın avaz avaz çığlıklarınla dilin Biliyorum zor da olsa söylemek Yalnız bıraktım yanında olamadım acı çektiğin anda Affet ne olur…
Canından can verdin mutluluk yaşattın Yaşamıma yeni bir hayat kattın Senden çok özür dilerim affet Affet ne olur Sensizlik çok zormuş Mutlu gününde yalnız bırakınca anladım Çok zor yanında olamamak Affet beni ne olur Affet…
Zor bir gündü bugün asırlar gibi geçmek bilmedi Zaman, mekan geçen saatler aynı olsa da Günler hiçbir zaman bu kadar uzun gelmemişti bana Çok zor yokluğun Çok zor yanında olamamak Affet beni ne olur...
Senden hiç gitmedin aklım sendeydi Hayalin gözlerimde Çok zor yokluğun Çok zor senden uzak olmak Anlatamam bilemezsin Sensiz, kör kuyuların en dip noktasındayım Bir ayağım yar’ın yanı başında Diğeri yardan aşağı Sensiz ruhum boşluğunla kaplı Çok zor yanında olamamak Affet beni ne olur...
Hüküm giymişim sana tutsağım Küf kokulu dört duvar arasında kaldım İnan sensizlik zulümden de betermiş Yanında olamadım İsyanım kendime dişim dilimi keser Sessiz çığlıklarım yokluğuna Çok zor yanında olamamak Affet beni ne olur...
İçimde ki kor ateş sönmüyor günlerdir Kelimeler anlamsız cümleler havada kalıyor Beynimde bin bir türlü düşünce Sol yarım eksikdi bugün Çok zor yokluğun
Hüküm giymişim sensiz Cezamı kesmişler Adı sensizliktir Sanadır esaretim Bugün yanında olamasam da Hep seninleydim her an her saniye her dakika Seninle sensiz acı çekiyorum anla Çok zor yanında olamamak Affet beni ne olur...
/Hastalıkta - sağlıkta, iyi günde - kötü günde, yoksullukta ve bollukta, ölüm bizi ayırana kadar ayrılmayacağız dedik, ben seni bugün yalnız bıraktım. Affet beni ne olur…/
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Affet Ne Olur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Affet Ne Olur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.