Gecenin karanlığında sessiz kaldığıma Denizin ortasında ki suskunluğuma aldanma! Her sessiz kalışına Her suskunluğuna söyleyecek Bir kelamım mutlaka vardır. Öznesi sen yüklemi ben kuramadığım tüm cümlelerin Kelimeleri ile yüreğimde birikti sustuklarım…
Cümlelerim hüzün dolu aç sevgiye Kelimelerim yaralı aslan gibi Vahşi ve saldırgan Kartal pençesi gibi her hecesi Yüreğimde derin yaralar açmakta Seni sevdiğimi haykıramam Dilim lal olmuş haberin var mı?
İçimde biriktirdiğim suskunluğum isyanlarda Yaz diyor deli gönlüm! “O” sessiz ve suskun kalsın Sen al kâğıdı kalemi eline yaz…
Çığlık ile suskunluk ateşkesi bozdu Kulak ver yürek sesine bak ne diyor! Ne işe yarayacak şimdi onlarca suskunluk Kaleminden can damlıyor Katlet suskunluğunu ölüm fermandır bu Sükûtun sus pus, dilin lal olmasın “O” sessiz kalsın Sen al kâğıdı kalemi eline yaz…
Hani mevsimler nerede hepsi de hükümsüz kalmışlar Alışamadım sessizliğine, yalnızlığıma Suskunluğunda mevsimlerime hasret düşüyor Beklediğim baharlarım hazana dönüp çağırıyor hüznü Dökülen yapraklar gazel olmuş Hasret rüzgârları savuruyor yarınlarıma…
Smokin giyme zamanı geçmiş ömrümün Kefenimi hatırlatır baharda açan tüm beyazçiçekler Başkasına ilk olan Bana son mu olacak gülmeyecek yüzüm nedense Can tanem, melek yüzlüm söyle! Ben mi çok erken gelmişim “dünya” denilen istasyona Yoksa son treni kaçırıp sen mi çok geç kaldın?
Şimdilerde başıboş akan sular gibi yolunu bulamaz gözyaşlarım Dik duramaz! Boynu büküktür omzunu arayan başımın. Sessizliğin çok canımı yakar Dilim lal olmuş haberin var mı sus pus…
Arkana bakmadan her gidişin Yeni bir can kırığı mezarı açıyor yüreğimde Can tanem her sessizce gidip gelişinin bedeli Dipsiz kuyularda ölüp ölüp dirilmekse Ben razıyım Yusuf’un kaderine Sustum artık Dilim lal olmuş haberin var mı?
Arkana bakmadan gidişin değil Suskunluğun acıtıyor içimi… Öyleyse sonsuza dek sus ve git Yar! Yüreğimdekini anlasana Sen bensiz yarım kalırsın ben sensiz ölüme susarım Gözlerim konuşacak bundan sonra Dilim lal olmuş haberin var mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilim Lal Olmuş Haberin var Mı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilim Lal Olmuş Haberin var Mı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdilerde başıboş akan sular gibi yolunu bulamaz gözyaşlarım Dik duramaz! Boynu büküktür omzunu arayan başımın. Sessizliğin çok canımı yakar Dilim lal olmuş haberin var mı sus pus…
Bu kadarmı güzel anlatılır abim olmayası gitmeler.. saygılarımla.
Arkana bakmadan her gidişin Yeni bir can kırığı mezarı açıyor yüreğimde Can tanem her sessizce gidip gelişinin bedeli Dipsiz kuyularda ölüp ölüp dirilmekse Ben razıyım Yusuf’un kaderine Sustum artık Dilim lal olmuş haberin var mı
Şimdilerde başıboş akan sular gibi yolunu bulamaz gözyaşlarım
Dik duramaz!
Boynu büküktür omzunu arayan başımın.
Sessizliğin çok canımı yakar
Dilim lal olmuş haberin var mı sus pus…
Bu kadarmı güzel anlatılır abim olmayası gitmeler.. saygılarımla.