Gittin! Hem de ardına bakmadan gittin……………………………………………………....................Mustafa Kim bilir belki de hiç gelmemiştin Geldiğini sanarak aldanmışım Ayak uyduramadım yokluğuna Dudaklarına düşlerimdeki o yakıcı öpücüğü konduramadım…
Yol ayrımında hissediyorum kendimi………………………………………………...…....................….Ayşe Cesaret edip bir adım atarsam gelecek, Ardıma dönersem seninle dolu geçmişim Kalbim sıkışıyor ne yapacağımı bilemiyorum
Ben işte bazen masum bir çocuk oldum…………………………………………………......................Mustafa Sen güldükçe gülüşlerinde şımardım Kimi zaman da deli dolu bir adam Yumuşak dokunuşlarından haz alıp kendini bulan En çok da imkânsızlıkların olmuşum İnanmadığın inanamadığın Hırsını yenemediğin An be an korkuların oldum…
Artık duygularıma gem vurmak istiyorum………………………………………......................……Ayşe Kalbimin sesini bir kez daha dinlersem eğer Yine sana saplanıp kalacağımı çok iyi biliyorum Ben artık sende tutsak kalmak istemiyorum
Ağlayarak avaz avaz bağırdığın………………………………………………………….......................Mustafa Ya da diline gem vurup sustuğun Haykıramadığın isyanın, Yağmur damlaları gibi sessizce yanaklarından süzülen gözyaşların Tek sevdiğin adam ben olmak isterken Son liman diyerek yüreğine sığınan Raflarda tozlanacak bir anı oldum…
Gözlerimi kapatıp, tüm cesaretimi toplayıp, …………………………………………………………......Ayşe Adım atıyorum sensiz geçecek yeni günlere Bugün kendime bir şans daha verip, Hatıraları, seni ve aşkını geçmişimde bırakıp, Sensiz yaşayacağım geleceğe kucak açıyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üstüne Alınma Yol Ayrımındayım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üstüne Alınma Yol Ayrımındayım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.