Sen hiç dışı etten örülü dört duvar arasına girdin mi? Ya da yumruk kadar hücrede kaldın mı? Adına sevda mahpushanesi diyorlar. Dört duvarlarla, sarmal dikenli tellerle çevrili Dik başımız önde Gözü yaşlılar geride Ürkek adımlarla kapısından içeri girdiğimiz çile mekanları Ardından “Allah düşürmesin” temennileri başlar Aşk böyledir işte…
Yalnızlığa mahkûm ettin beni Yüreğinin derinliklerine hapsettin sevdamı Öyle ya sadece sevdim “suçlu” damgası yedim Mahpusluğa aklım ermez Avluda gördüğüm gökyüzüne de Umutlarım tükeniyor bir bir Bilmem kaçıncı yıl dönümündeyiz Kutlayamadığımız kadar yaş dökülür ranzamdaki yastığıma Hasretler özlemler senden yanadır Delice sevda da benden Aşk böyledir işte…
Hasret kaldım saçının bir teline Dokunmaya kıyamadığım yumuşacık tenine Her an Akşamlar geceye döner Geceler her zaman gebedir gündüzlere Güneş hiç doğmaz hapis kaldığım taş duvarlar arasında Özlemlerin can yakar Aşk böyledir işte…
Sen güneştin, güneşin içindeydin ışıl ışıl Aradım seni olmayan sabahlarda Doğmadın hiç, ama doğuma hazırdın Hadi sar sarmala sevdamızı büyüt ellerinde Hasretlere gebe kalmasın Aşk böyledir işte…
Karanlık yalnız gecelerimde gel düşlerime Bir şeyler söyle Özledim de Hatta hasret kaldığım mutluluğu anlat bana Aşk şarabı yerine terini içir kana kana Hadi durma bir şeyler anlat hiç bilmediğim Hatta hiç duymadığım bir şeyler olsun Ama söylediklerinde daha önce çok duyduğum Bir kelime bile yalan olmasın! Öyle bir şarkı söyle ki hiç duymadığım türden olsun Ama tek bir notasında ayrılık namesi olmasın Aşk böyledir işte…
Yetmez mi bunca çektiğim cefa bu dünyada Sefayı eller sürmesin Ömrüm harap oldu hazan mevsimlerinde Ne olur boş yere baharlar tükenmesin Tükendim bittim ben Kahrettim kendi kendime artık yetti! Hadi gel bana hiç duymadığım bir şeyler anlat Ama anlatacakların masal olmasın Aşk böyledir işte…
Burada zaman hep aynı anlamazsın durmuş sanki Zaten sessizdir el ayak da hiç çekilmez Başını kaldırırsan görebildiğin kadardır gökyüzü Kendi kalabalığınla yetinirsin Bu yürek nelere alışmadı ki Zordur yalnızlık Sen nereden bileceksin! Bana çok zor gelse bile Küf kokulu taş duvarlar arasında da olsa yaşayarak öğrenirim Asıl canımı yakan sensizlik Aşk böyledir işte…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Böyledir İşte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Böyledir İşte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasret kaldım saçının bir teline Dokunmaya kıyamadığım yumuşacık tenine Her an Akşamlar geceye döner Geceler her zaman gebedir gündüzlere Güneş hiç doğmaz hapis kaldığım taş duvarlar arasında Özlemlerin can yakar Aşk böyledir işte…/ çok güzel üstadım seslendirmenizde şiirnizde slm . ve saygılarımla