Kim bilir, güneşin değdiği kaç kişinin yüreği hala gece ve kim bilir anılarını kaybetmiş kaç yaralı var kim bilir hangi ağacın dalında uyukluyor kuşlar ve kim bilir hangi yangında külleniyor umutlar
Velhasıl kelam her sukutun altında bir deprem yatar zorlarsan sarsıntılar senide yıkar
Bazen gözlerimi kapatıp hayaline sımsıkı sarılıyorum ve o an seni ne kadar çok özlediğimi anlıyorum yüreğim titriyor, bir üşüme alıyor beni gözlerimi açınca, yabancı bir yerdeymişim gibi korkuyorum yalnızım ve seni arıyorum her yerde yoksun ne tutacak ellerin, ne baş koyacak omuzların var üzülüyorum, derince bir nefes çekiyorum içime sanki kokunu alırcasına alamıyorum çünkü ne kokunu biliyorum ne ellerinin sıcaklığını ben sana hiç dokunmamıştım ki hayallerin insanın canını nasıl yaktığını o an anlıyorum ve hayallerin insanı nasıl ayakta tuttuğunu bilerek uyuyorum biraz nefes almak istiyorum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nefes Almak İstiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nefes Almak İstiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hava bedava,su bedava derler ya..
Güzel dizeler okuduk.Ellerine sağlık.Selamlarımla..