(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KINALI ELLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KINALI ELLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
milliyetçilik ve mehmetçik duyguları eşliğinde yürekten dökülen hisli bir dile gelişin izleri hakimdi dizelerde...kaleminize ve yüreğinize sağlık...tebrikler..
vatan,millet,asker,şehit ,bayrak kelimeleri şiire ayrı bir anlam katar.ince bir ruh süzgecinden geçmiş,süzülüp siteye yerleşmiş bir şiir okudum.tebrikler.saygı ve sevgilerimle...
Al-çak ça-kal Anadan ür-yan Kopartmış zincirini sal-yala-rı Akar geceye Kokuşmuş döl yatağında… işte bu gitsin onlara.... söylenecek pek fazla birşey yok.. o duyarlı yüreğini kutlamak kalıyor bana
Kuşandın silahın belinde Konuşlanıp kör siperlerde Nöbet tutup amansız Buz gibi taş döşeklerde
Karanlık ve soğuğa rağmen , taş üzerinde geceleri uykusuz nöbet bekleyen askerlerimiz... Nasıl öderiz hakkınızı...Analarının kuzusu...Vatanın korkusun bekçileri...Allah gücünüzü kuvvetinizi artırsın..Rabbim hepinizi korusun..
Bu günün kınalı kuzuları nasıl geçmişin kınalı kuzularını rahmetle vede minnetle yad ediyorsa Geleceğin kınalı kuzularıda bu günün kınalı kuzularına aynı duyguları besleyeceklerdir..
Bu Türklüğün tarihinde hep böyleydi böylede kalacaktır..
Geçmişte bu günde vede gelecekte kınalı kuzuları doğuran vede bu ülke için yetiştiren tüm anneleri minnetle anıyor o kutsal ellerinden öpüyorum..
Güzel ve anlamlı bir şiir okumanın hazzıyla kutlarım TEBRİKLER..
Al-çak ça-kal Anadan ür-yan Kopartmış zincirini sal-yala-rı Akar geceye Kokuşmuş döl yatağında… akıcı bir dil, ve yüreklere tercüman olan bir şiir. tebrikler şairim...
Helal olsun yüreğine ve kalemine sağlık.......