(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EksiK DuA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EksiK DuA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
inan ki anlamını bilmiyordum.demek ki insan okuya okuya öğreniyor yeni kelimeler. BUMERANG--- Bumerang, günümüzde en çok Avustralya yerlileri tarafindan kullanilan agaçtan yapilmis eski bir silahtir. Hayvan avciligi, spor ve eglence amaçli kullanilir.
Bumerang, sert agaçtan yontularak yapilan kivrik bir atis çubugudur. Boyu 15 cm'den 120 cm'ye kadar degisir. En bilinen V biçimli ve iki kollu bumerangtir. Havaya atilan V biçimli bir bumerang havada bir halka çizdikten sonra tekrar onu atan kisiye döner. Geriye dönmeyen bumeranglar da vardir. Geri dönmeyen bumeranglari eski Misirlilar da kullanmislardir.
Geriye dönen bumeranglar, hafif, ince ve genellikle 75 cm'den daha kisa boydadir. Iki kolu esit ya da ayri uzunlukta ve düze yakin ya da kivrik biçimli olabilir. Kollar arasindaki açi genellikle 120 derecedir. Bumerangin bir kenari yuvarlak, diger kenarinin yassi olmasi için agaç büyük özenle yontulur.
Bumerangin geriye dönmesi için özel bir biçimde atilmasi gerekir. Bumerang, yuvarlark kenari içe, V ucu da disa bakacak sekilde sag elde ve omuz arkasinda tutulur. Birkaç adim kosularak firlatilir.
Bumerang düzgün atilabilirse bir kanguruyu öldürebilir. Tavsan ya da kus gibi küçük bir hayvani ise ikiye biçebilir. __________________ __________________ Gülme komşuna gelir başına der gibiydi şiirin....düşündürdü..geriye dönen ise bumerangın atışlarda geri dönüp sahibini hedeflemesini çağrıştırdı bana..yanılmışmıyım.??? TEBRİKLER HÜLYA GÜZEL ŞİİRİN İÇİN...
ADALETİN SESİ tarafından 8/8/2008 11:04:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gökten dualar uçuşurken Benimkiler yarım Unutulmuş bir yerlerde Dudak kıvrımlarından Dökülüverecekmiş gibi Amin ler Geri dönüp bumerang İndiriverir alnının ortasından Şaşarsın Dün gibi Dünün sözüydü deyip umarsız El açıp bugün huzurunda Korkak ürperti çöküverir Yepyeni birşeyler söylemek İster gibi çatışması Yüreğim ve dilimin O yüzdendir Gök kanatlı Zaferini ertelemiş Şövalyeler gibi Titrerim Titrer dualarım Kalır eksik biryerlerde
Dualar eksik değildir ve mevla kalplardekinide bilendir dilinize yüreğinize sağlık kalemniz daim olsun
Dünün sözüydü deyip umarsız El açıp bugün huzurunda Korkak ürperti çöküverir Yepyeni birşeyler söylemek İster gibi çatışması Yüreğim ve dilimin O yüzdendir Gök kanatlı Zaferini ertelemiş Şövalyeler gibi Titrerim Titrer dualarım Kalır eksik biryerlerde
Mübarek Kurban Bayramınızı en içten dileklerle kutlar, sizlere, ailenize ve tüm insanlığa barış ve huzur getirmesini Yüce Mevla’dan temenni ederim.
Şahin Hanelçi