(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... KırMıZı....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... KırMıZı....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gün her şey kırmızı Saçlarım ,kolyem Parmağımdaki yüzük kırmızı Dudaklarıma sürdüğüm Rujum susamışlığın verdiği Şehvetli kırmızı Lal olmuş dillerim kırmızı Ojelerim hırçın Kedi gibi vahşi kırmızı Eteğim rüzgarda Salınan kelebekler gibi Utangaç nazlı Kırmızı Fecri seyrederken Gözlerim asi nehirlerden Yorulmuş kırmızı Namlunun ucundan Geri dönen mermi vazgeçmişliğiyle Düşüncelerim kırmızı Kelimelerim Kırmızı Yüreğim avuçlarımda kanarken kırmızı Ve Duvara sıçrayan kan Kırmızı...
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
yaşanılası dünyamızın tüm renkleri gerçekten güzel ,renklere anlamlar yükleyen bizleriz şiiriniz çok güzeldi sayın şair renklerinizin uyumlu yaşamınızın mutlu olması dileklerimle saygımla.
Dilerim o güzel yüreğin beyaz renkli mutluluklara boyanır.Bütün dünyan bütün yaşamın.Hüzünlü şiirdi bee. Mutluluk şiirleri istiyorum mutluluk. KEndine iyi bak kardeşim ellerine yüreğine beyaz mutluluklar sevgilerimle