(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YinE BeN.....nİyE ben ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YinE BeN.....nİyE ben ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seviyorsan , seven yürek asla yasak fermanı dinlemez. Sevmek yürek işi cesaret işi. Varsa o yürek (ki gözüküyor) yasak dinlemez aşk. Yürekleri cesaret kokan şairime sevgi ve selamlar.
Yasaklıyım sevmelerden Hayallerimden Düşlerimden Ellerim duvarda Didik didik aranıyorum Suçluyum Geçit yok özlemlerime Çocukluğumdaki Söğüt ağacımın Koyu gölgesinde kalan Boncuklu tırtıllarımdan Kalma şıkırtılı Mavi özlemli Sevmelerim yasak bana Kaybettirdiler yine Yüreğimi, düşlerimi Zincirlememi isteyip didik didik aradılar yine beni Sebebim hızmam Yasak Karşı duruşum aykırı Direncim çaresiz Bu gün vurdular Tanrıların gözü önünde yine beni
--------------------------------------------------------------- Hüznün nakış nakış işlendiği güzel bir şiirdi şairem. Yüreğinize ve kaleminize sağlık. Sevgi ve saygılarımla.
sevmekse sevilecek.aşksa yaşanacak.kim yasak koyar ki böyle sevebilecek yüreğe. Sev ve MUTLU OL MUTLU.Kimse kimsenin sevme hakkını alamaz.Kimse kimsenin yüreğini söküp alamaz içinden kardeşim benim.
Sevmelerim yasak bana Kaybettirdiler yine Yüreğimi, düşlerimi Zincirlememi isteyip didik didik aradılar yine beni Sebebim hızmam Yasak Karşı duruşum aykırı Direncim çaresiz Bu gün vurdular Tanrıların gözü önünde yine beni ************************************* Vah ki ne ne vah . Farklıydı efendim .. Yüreğinize sağlık . Kutluyorum . sevgiyle ..
Sevmelerim yasak bana Kaybettirdiler yine Yüreğimi, düşlerimi Zincirlememi isteyip didik didik aradılar yine beni Sebebim hızmam Yasak Karşı duruşum aykırı Direncim çaresiz Bu gün vurdular Tanrıların gözü önünde yine beni
aşk yasak,günah tanımaz..eşi dostu hiç tanımaz..alır kendini burnunun dikine gider..aşk bencildr.aşk cesaret ister.emek ve fedakarlık ister...kriterleri eksik yapanları yarı yolda bırakır aşk.yoluna devam eder..
yazan yüreği kutluyorum..sabaha aşk kokan bir şiirle başlamak güzeldi.tebrikler
Sevmek yürek işi cesaret işi. Varsa o yürek (ki gözüküyor) yasak dinlemez aşk.
Yürekleri cesaret kokan şairime sevgi ve selamlar.