Bugün hüznü ve sevinci bir arada yaşadım Sebebini bilmiyorum Kendi ellerimle uğurladım seni Mutlu olacaktım sensizde ama başaramadım Alışamadım yokluğuna Bugün daha çok ihtiyacım var sana...
Çok eksiğim, her şeyim yarım sensiz Güneş batmak üzere Kayboluyor tüm direncim, bütün umutlarım! Çok alışmıştım sana ve ten kokuna Sensiz yapabilir miyim bilmiyorum Tek bildiğim Bugün daha çok ihtiyacım var sana...
Hapishane avlusunda volta atan Güneşe hasret mahkûmlar gibi Dolanıp duruyorum senden kalan anılar arasında Mutlu günlerimiz polen olmuş Nefes alamam yapışır boğazıma Sözüm geçmez oldu yüreğime Sensizliğin içimdeki çıldırtan isyanını bastıramıyorum Yanaklarımdan süzülürken gözyaşlarım Bugün daha çok ihtiyacım var sana…
Güneş battı batacak, birazdan hava kararacak Evli evine köylü köyüne çekilecek Taht kurmuşken sen gönlümde Senin korkuların nedeniyle Evsiz barksız kaldım bugün bu gece Sen sığınacak bir beden buldun gerçek evinde Ben sensizliğin acı hayaline sığınırken yine Bugün daha çok ihtiyacım var sana...
Çok iyi anladım, bana gelen yollara set çekmişsin Yalandan yeminler içip Kendine çıkar bir yol bulup Bana bir daha dönmeyecek misin? Dön ne olur? Bugün daha çok ihtiyacım var sana...
Tek bildiğim varlığını bilmek yeterken bana Bu gece varlığını bilmek de yetmeyecek Çok yalnızım çok Çözülmeyen kördüğüm olmuşum Faili meçhul suçlular gibi koyar bana sensizlik Bilmiyorum neden Çok koyacak bugün sensizlik bana Beni sensiz bırakma Bugün daha çok ihtiyacım var sana...
Her şerde bile hayır vardır diyerek Her şeyi, hatta yasak aşkımızı hayra yordum da Sensiz kalmama bir anlam veremedim İşte bundandır acı çekmem, Bağımlılık yaptın bende bundandır kıvranmam Acaba çok sevdim diye mi kaybettim seni Artık suskunluğumu bozacağım Avaz avaz çığlıklarımı duy ne olur? Bugün daha çok ihtiyacım var sana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bugün Daha Çok İhtiyacım Var Sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bugün Daha Çok İhtiyacım Var Sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.