Herkes çekip gitti içimden/bomboşum Sabahları şamatayla kurulan pazar yerlerinin Akşama kalan artıklarında boğuldu ruhum/yorgunum…
İçsel bir savaştan mağlup çıktı yüreğim düşmana Ve kıtır bir ketenin kokusunda Açıldı yumuk gözlerim yine sana Tut ellerimden anne/ bırakma
Terekem bir yığın söz çöplüğü Sahip çıkan olursa ne alâ Tekmeledi bir kedi ayaklarıyla Önüne koyduğum sevgi yumağını Yumak yuvarlanmakta Az kaldı ipin ucuna/korkmuyorum Lâkin tek korkum Kediyle o an burun buruna olmakta Ve hissiyatsız bir göz dokunuşunda kaybolmakta
Vals ediyor yalanlar bâtılın çıkrığında Bir sürü sözde yara tamircisi var Yaraları üleşiyorlar “Bir sana, üç bana”
Git çocuk! Dağlarının bahar kokusunu al getir Kekik doldur avuçlarıma Ve saçlarımı yatır fesleğen yapraklarına Gözlerim yeşile çalsın/zeytuni Bir kuş konsun sonra dudaklarıma/mavi Öpsün gagasıyla Öpsün, öpsün, öpsün…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zeytuni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zeytuni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dağların buğulu nefesi, kuşların eşsiz melodisiyle dudağa konan öpücük maviye bulaşan eller daim aydınlıkta... Ruhu yıkayan berrak bir su gibi...dupduruydu şiir.... Kalemin güzelliğini kutluyorum... Sevgi ve saygı ile...
Belki gözlerin yeşile çalmasından önceki karanlıktır bu.. Belki dağlardan yola çıkmıştır bir çocuk çoktan.. Baharı getiriyordur karışıp rüzgara.. Bak.. Doğan güneşe, esen yele.. Dinle sesini çağlayan derelerin.. Umut hep içimizde..
hı hım paslaşırız :) biliyor musun? en çok şiirlerimi yüreğinde duyumsayarak okuyan okuyucularım beni mutlu ediyor ve sen onlardansın, çok teşekkür ederim...
Ruhu yıkayan berrak bir su gibi...dupduruydu şiir....
Kalemin güzelliğini kutluyorum...
Sevgi ve saygı ile...