İçimden gelmiyor artık o iki kelimeyi söylemek Bitirdin sevgiye dair ne varsa Yanaklarım da ıslanmayacak Senli hayaller kurmayacağım Gecelerim uykusuz geçecek rüyalara dalmayacağım Keşkelerimle birlikte sana da veda ediyorum Sevgin senin olsun hoşça kal veda ediyorum…
Senin olsun sevgiye dair ne varsa Sevdan olmaz olsun Nasıl nefes almak istiyorsan Nerede yaşamak gelirse içinden İstediğin her şey bildiğin gibi olsun Çok yoruldum peşinde koşmaktan Hoşça kal sana veda ediyorum…
Geçmişe mazi derlermiş Dönüp bakmayacağım arkama Yaşadıklarımızı Paylaştıklarımızı Anılarımızı Omuz omuza verip ağladığımız günleri Sildim, bitirdim beynimde Kilit vurup yüreğime Kapattım hatıraları sandığa Hatırlamak istemiyorum sana dair ne varsa Bu sefer dönmemek üzere ben gidiyorum Hoşça kal sana veda ediyorum…
Çok kinleştim kırgınım sana Bir bardak suda fırtına koparacak kadar kızgınım Vurdumduymazlığına Nefret ediyorum yüreğimden Lime lime edip parçalayacağım Neden bu kadar değer vermiş sana Çok sevmiştim unutmayacak olsam da Kızgınım kendime “neden bu kadar güvendim” diye Güvenimi sarstın! Bir daha kanar mıyım? Hoşça kal veda ediyorum sana…
Sen kadir kıymet bilmesen de Gün gelir değerini anlarsın sevgimin Yaşanıyorsa sevdalar karşılıksız yapa yalnız Sana bırakıyorum sevgimi delice sevdamı Al dilediğince bol bol yaşa Hoşça kal veda ediyorum sana…
Yoksaydım acıdan kıvrandırdığın günleri Unutacağım seninle sensiz geçirdiğim dünleri Gelecek baharlara sensiz kucak açacağım Hazan mevsimlerinde unutacağım sana inat hüzünleri Mutlu gireceğim benim olacak tüm bahar mevsimleri
Soğuk kış gecelerinden şikâyet etmeyeceğim Güzellikleriyle seveceğim sana inat Yaz mevsiminde zemheri ayazı esen sabahları Sana inat mutlu yaşayacağım Hayatımda hiç olmamış gibi…
Hepsi senin olsun riyakâr sevgilerin Bitirdin ben de ki seni Öldürdün sen de ki beni Taziye dileklerine gelme sakın Bitirmek istiyordun tamamen sende ki beni Al senin olsun her şey istediğin gibi Hoşça kal veda ediyorum sana…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Veda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Veda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
abim veda şiirin güzel ama acı var icinde haklı bir sitem var.. Sevgi adına olan hic bir şeyde veda olmasa başlayan sevgiler ömürlük olsa olmalı aslında saygılarımla...
Çok sevilen bir kişiye veda etmek ne kadar da zordur. Geride derin bir hüzün bırakır ve bu duygulu şiirleri .
yazdırır. Yaşanmışlıklar bitse bile ,maalesef anıları öldüremezsiniz.Bütün canlılığı ile usunuzda kalır.
Yürek sesinizi kendi yorumunuzla okumak güzeldi..Sağlıcakla mutlu kalın efendim.Saygılar