İstanbul olur çocukluğum martı geçer gözlerimden uçar uzaklara hüznü yükler sırtına kanatları ağır.
adı başka şehirler öksüz gülüşlü / sunağı yağmur çiseleyen kirpik ıslak düşer kâğıtlara yazsa söz incinir sussa yürek dudağı yalıçapkını dil karabatak avcısı denize dalardı ağır yanım ayağında çıpa dibe vuruk yosun bulaşığı saçları arsızca salınır.
suya attığın taşlar kaç halka dönerse geri mutluluk, uzaklaşanlar… satırdan düşer belki karışır kemençeye türküsüdür bu hikâye sustuğun kadar eklenir özleme…
başladığın her gün yıkılır yuvarlak omuzlara asırlık bir sargıdır beklemek gün be gün ömre kayıtlanır kaç saat sürgünde yine sabah /yok uykusu gözlerinde…
kadehte düş içer gün çatıların aydınlandığı zamanlar hep uzaklara kaçası gelir ya insanın denizdir yalın ayak koşuşlar ardında beyaz etekli çakıl taşları bağırsa gökyüzü silkinir mi gün söyler mi o sıcak günaydını…
kaç heybe dikti sözler sakladı ellerim belki, şiir yazmayı öğrendiğim gün yazarım sana / sevdiğim.
--- Her dize başka dizeyi kovalar, yetersiz kalır bazen söz daha güzelini arar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazarım Sana... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yazarım Sana... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasret dikendir yüreğe;batar ha batar derinlere... Hasret yüktür omuza;taşıdıkça yüklenir,yüklendikçe artarsın nefesinle birlikte... Sevgi hasretten sorulur şair;o olmazsa ne hükmü kalır birbirine nöbet tutan sevdaların...
AŞK,TEK KİŞİLKTİR ÇOĞU ZAMAN;HASRET OLDUKÇA DİLLENİR ADI...
belki, şiir yazmayı öğrendiğim gün yazarım sana / sevdiğim.
final (aradaki ayraç dışında) çok güzel ... Giriş bölümünde çizilen İstanbul manzarası ölçüsünde ve gerekli imajı yarattıktan sonra gereksiz tekrarlara girmeden işin sevda yönüne kulak verdiriyor . Ve elbet özlem ...
Kutluyorum sayın şair , çok başarılı ve güzel çalışmanızı ....
suya attığın taşlar kaç halka dönerse geri mutluluk, uzaklaşanlar… satırdan düşer belki karışır kemençeye türküsüdür bu hikâye sustuğun kadar eklenir özleme…
kadehte düş içer gün çatıların aydınlandığı zamanlar hep uzaklara kaçası gelir ye insanın denizdir yalın ayak koşuşlar ardında beyaz etekli çakıl taşları bağırsa gökyüzü silkinir mi gün söyler mi o sıcak günaydını…
kaç heybe dikti sözler sakladı ellerim belki, şiir yazmayı öğrendiğim gün yazarım sana / sevdiğim
kadehte düş içer gün çatıların aydınlandığı zamanlar hep uzaklara kaçası gelir ye insanın denizdir yalın ayak koşuşlar ardında beyaz etekli çakıl taşları bağırsa gökyüzü silkinir mi gün söyler mi o sıcak günaydını…
kaç heybe dikti sözler sakladı ellerim belki, şiir yazmayı öğrendiğim gün yazarım sana / sevdiğim. //bu kısım o kadar cesur ki..tebrik ederim..çok ğüzel bir şiir..
okudukce hayal kurdum şiirde hüzün olduğu kadar huzurda vardı...:)
mühteşem bir şiir ustadım...
ablacım kalbine sağlık emi...