Yazdığın şiirlerde, bana hep sitem vardı Yoksa ben mi gönderdim, bulutlara güneşi? Her satırı alevden, cehennem narı sardı Yoksa ben mi döndürdüm, seni saran ateşi?
Güzel bir sevda vardı, dağarcığın gizinde İçin için kaynayan, volkan vardı özünde Mutluluktan tebessüm, görmedim ki yüzünde Yoksa ben mi öldürdüm, sevda denen o kuşu?
Gönlümü şad eyleyen, anılar kaldı bende Andıkça varlığını, güneş açar bedende Mutluluğun ‘’m’’sini, görmedim asla sende Yoksa ben mi söndürdüm, umudunda ki düşü?
Ne duygulu anlardı, sen bahçeme konarken Sarıp sarmalamıştım, yaz gününde donarken Şimdi kaşın çatılır, o günleri anarken Yoksa ben mi indirdim, öne düşen o başı?
Uçtuğun enginlerde, ıslatma kanadını Çok güzel eserlerde, görmeliyim adını Kim bilir belki üzdüm, senin gibi kadını Yoksa ben mi bindirdim, gözünde ki o yaşı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yoksa ben mi öldürdüm, sevda denen o kuşu? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yoksa ben mi öldürdüm, sevda denen o kuşu? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlümü şad eyleyen, anılar kaldı bende Andıkça varlığını, güneş açar bedende Mutluluğun ‘’m’’sini, görmedim asla sende Yoksa ben mi söndürdüm, umudunda ki düşü?
Ne duygulu anlardı, sen bahçeme konarken Sarıp sarmalamıştım, yaz gününde donarken Şimdi kaşın çatılır, o günleri anarken Yoksa ben mi indirdim, öne düşen o başı?
Uçtuğun enginlerde, ıslatma kanadını Çok güzel eserlerde, görmeliyim adını Kim bilir belki üzdüm, senin gibi kadını Yoksa ben mi bindirdim, gözünde ki o yaşı?
Çok harika bir hece çalışması olmuş tebrik ediyorum selamlar...............
Üzmesinler zaten. Kesin döverim! Evet yüzyüze görüşmesek de sizi çok seviyorum. Her zaman yanınızda ve hayat arkadaşınız olan güzel eşinizi de çok seviyorum elbette. Sizi seven herkesi ben de severim. Ben sizin 52 yaşındaki en minik öğrencinizim ve hep öğrenciniz kalacağım.
Çok teşekkür ediyorum size Fatma hanım, elbette ki hayatta iyi ve kötü anlarımız olacaktır ama duygusal olarak beni üzen olmadı şükürler olsun, yani ektiğimi biçiyorum, dünyada benim için en değerli varlıklar var yanımda eşim ve çocuklarım, çok fazla eşim, dostum, arkadaşım var, siz varsınız beni görmeden bu kadar seviyorsunuz, daha ne isteyeyim ki, sevgiyle kalınız
merhaba kardeşim.çok güzel ve anlamlı bir şiirdi.sevgiliyi uçan bir kuşa benzetmişsin.zaten sevda bir kelebek gibi,bikuş gibidir.bakarsın ansızı konuvermiştir yüreğinin üzerine. seni severse gitmez biryerlere.ama sevgiside bitince t utamazsın onu avuçlarının içinde.çırpar kanatlarını ve uçuverir başka diyarlara.inşallah senin kahramanının sevda kuşu hiç bir yeregitmez ve devamlı gönlünde yaşar,kardeşim.selamlar.
Yoksa ben miydim diye başlayan kendi kendini sorgulamalar Ama sorguların altında içten içe örülen sitemlerle, aslında kendinde kabahat ararken bütün kabahat sende diyen, Hüzün deminde bir şiir olmuş Ahmet ustam. Kaleminize, gönlünüze sağlık. Saygılar.
Çok teşekkür ediyorum yüreği kadar sağlam, güzel kalemi olan saygıdeğer Deniz hanım, varlığınız ve yorumunuzla onur verdiniz her zaman ki gibi, saygı, selamlarımla
özenle kaleme alınmış güzel bir hece şiiri. sevdasından af dileyen, sitem dolu bir sesleniş. yaralı bir yüreğin duyguları şiirin mısralarında. kaleminize sağlık