Bundan sonra arama, şiirlerde adını Ne canansın sen bana, nede ilham perisi Nede güzel alırdın, o duygunun tadını Zaten yazmaya kalksam, gelmiyor ki gerisi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bundan sonra arama, şiirlerde adını şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bundan sonra arama, şiirlerde adını şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu yaşıma geldim, hak edene hak ettiği gibi davranmayı seçtim her zaman. Övgüye değer olmasaydı güzel dörtlüğünüz buradan yazıp, üzmezdim. Bazen susmak gerçeği çok güzel anlatır. Övgüye ve sevgiye değer bir insan ve sanatçısınız ki yorum yazıyorum.
Öğretmeniiimmm! Sabahın bu erken saatinde sizinle karşılaşmak ne güzeeelllll! Şiirinizi defalarca okudum ama bir türlü anlamlandıramadım bilgisayarımın sık sık link demesinden. Sonra bir güzel kopyalayıp, TXT belgesine yapıştırıncaaaaa yaşasın özgürlüüüükkkkk! Ben bu yönteme başvuracağım artık. Hem şiir arşivim genişler, hem keyif alırım burada yayınlanan güzel şiirlerden. Hazır belgeye yapıştırmışken kopyalarım olur biter. İzin verirseniz muhteşem şiirlerinizi bestelemek isterim. Siz de müzik öğretmeni ve değerli bir müzisyensiniz. Haddimi aşar mıyım bilmem.
kısa ve vurucu bir şiir
kutluyorum
saygılar