(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YETİMLİĞİN ÇAMURU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YETİMLİĞİN ÇAMURU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sade, temiz, net... Cümleler etkili, kısa, özlü. Acıklı. Yaşanmışlık hissi çok yüksek... Okuyana yaşatılmışlık hissini yüksek dozda şırıngalıyor... Aslında bu konuya hiç eğilmemişim. Çok acılarım var, kağıda döksem rahatlayacağım... Çünkü gördüğüm her şey bana 10 yaşında babamı kaybettiğimi hatırlatıyor. Güzel ve etkili olmuş.. Ellerinize sağlık...
Cennet ışık ışık o çamurları yıkayan ellerde evladına vermezmiydi umudu olsa hayattan ayaklarının ayaklarının altındaki cenneti yüreğine emeğine bereket harika bir şiir sevgiler
Benim yazacağım her şeyi Çağan Armağan adlı arkadaş yazmış.
Tek ayrıldığımız nokta bu şiirlerden ben de çok etkilenmeme rağmen ilham alıp şiir yazmıyorum. Çünkü ben genelde hece şiiri yazıyorum.
Sunumuyla, seslendirmesiyle, fon resmi ile her zamanki tadında ve kıvamında harika bir şiirdi. Bilmem alakası var mıydı ama aldı beni ta Soma'ya o faciada yetim kalan çocuklara götürdü...
merhaba kardeşim.çok etkileyici ve yürekleri yaralayan bir şiird.hele son dize çok etkiledi beni.yetimlik ve öksüzlük çok zor.yakınlarımda olanlar var.üveyin elinde tarumar oldular.ne kadar iyi baklıyoruz derlersede inanmayın.bir yerde mutlaka falsoları çıkıyor. gönül yetimliğide öyle.kimseye güvenemiyorsun.güvendiğin anda herşey bitiyor,işte o zaman yetimlik başlıyor.Allah hiç kimseyi yetim bırakmasın.amin.çok güzel bir şiirdi.kutlarım.selamlar kardeşim.